• امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کل اخبار 4431اخبار امروز : 0
0

۳۷۰ کیلومتر برف‌روبی در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه

  • کد خبر : 24287
۳۷۰ کیلومتر برف‌روبی در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه خبر داد؛ ️۳۷۰ کیلومتر برف‌روبی در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه ️سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: به دنبال ورود سامانه بارشی به جو استان کرمانشاه و بارش برف و باران طی  ۷۲ ساعت گذشته در محورهای مواصلاتی […]

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه خبر داد؛

️۳۷۰ کیلومتر برف‌روبی در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه

️سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: به دنبال ورود سامانه بارشی به جو استان کرمانشاه و بارش برف و باران طی  ۷۲ ساعت گذشته در محورهای مواصلاتی استان بالغ بر ۳۷۰ کیلومترباند عملیات برف روبی انجام دادیم.

سیدشهرام کهریزی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته نیز همچنان برش برف و باران را در محورهای استان داشتیم، افزود: در این مدت ۲۱ ساعت بارش برف و ۱۸ ساعت بارش باران در محورهای مواصلاتی کرمانشاه داشتیم و ۱۷۸ کیلومترباند از مسیرهای اصلی و فرعی استان عملیات برف روبی انجام شده است.

️وی از انجام ۲۲ مورد ریزش برداری در محورهای مواصلاتی و مصرف بیش از ۵۰ تن شن و نمک برای تسهیل در تردد کاربران جاده ای خبر داد و عنوان کرد: ۴۱ نفر نیرو و ۲۹ دستگاه ماشین آلات در این عملیات حاضر بودند.

️به گفته سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه، عمده بارش برف در محورهای شهرستان پاوه و اورامانات بوده است. 🔸️کهریزی با بیان اینکه در مجموع طی ۷۲ ساعت گذشته بالغ بر ۶۲ ساعت بارش باران و ۲۸ ساعت بارش برف در محورهای استان کرمانشاه داشتیم و در مجموع ۳۷۰ کیلومتر برف روبی و ۴۷ مورد ریزش برداری در محورها انجام شده است، تاکید کرد: ۸۸ نفر نیرو و ۵۳ دستگاه ماشین آلات طی ۷۲ ساعت گذشته کار برف روبی و ریزش برداری محورها را انجام دادند.

️وی اظهار کرد: باتوجه به نظارت تصویری و گزارش مرکز مدیریت راه ها در حال حاضر تردد در کلیه محور های مواصلاتی استان کرمانشاه در حال انجام است. 🔸️سید شهرام کهریزی با بیان اینکه تا پایان فصل زمستان تمام امکانات و تجهیزات راهداری در آماده باش است، خاطرنشان کرد: ۴۵۰ نیروی راهدار در قالب ۴۹ اکیپ و ۴۶ راهدارخانه ثابت و موقت نیز در همه نقاط استان در آماده باش هستند.

لینک کوتاه : https://asrekermanshah.ir/?p=24287

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.