• امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کل اخبار 4431اخبار امروز : 0
1

برگزاری اختتامیه جشنواره ابوذر استان همدان/ارسال یک هزار و ۲۵۰ اثر به دبیرخانه

  • کد خبر : 24393
برگزاری اختتامیه جشنواره ابوذر استان همدان/ارسال یک هزار و ۲۵۰ اثر به دبیرخانه

عصر کرمانشاه:  مسوول سازمان بسیج رسانه استان همدان از برگزاری اختتامیه جشنواره ابوذر در ۲۱ دی ماه خبر داد و گفت: یک هزار و ۲۵۰ اثر به دبیرخانه ارسال شد. ناصر قوامی‌مشفق صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر کار خود را از دیماه سال ۱۴۰۱ آغاز و تا […]

عصر کرمانشاه:  مسوول سازمان بسیج رسانه استان همدان از برگزاری اختتامیه جشنواره ابوذر در ۲۱ دی ماه خبر داد و گفت: یک هزار و ۲۵۰ اثر به دبیرخانه ارسال شد.

ناصر قوامی‌مشفق صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر کار خود را از دیماه سال ۱۴۰۱ آغاز و تا دیماه سال ۱۴۰۲ پذیرای آثار تولیدی اهالی رسانه استان همدان بود، گفت: از مجموع یک هزار و ۲۵۰ اثر ارسالی به دبیرخانه جشنواره و تصمیم هیأت انتخاب اولیه، در مجموع ۶۳۵ اثر به مرحله داوری راه پیدا کردند.
مسئول سازمان بسیج رسانه استان همدان در ادامه صحبت‌های خود به تشریح محورهای این جشنواره پرداخت و گفت: محورهای نهمین دوره از این جشنواره نیز «مهار تورم – رشد تولید»، «جهاد تبیین»، «پیوند رسانه و صنعت»، «مقابله با آسیب‌های اجتماعی»، «دستاوردهای انقلاب اسلامی»، «بسیج و حوزه‌های عمل»، «امید و نشاط آفرینی»، «خانواده، جامعه و فرزندآوری»، «سبک زندگی ایرانی و اسلامی (عفاف و حجاب)» و «رسانه و گروه‌های جهادی» بود که علاقمندان آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند.
وی از برگزاری مراسم اختتامیه نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر و گردهمایی اهالی رسانه و همچنین یادبود شهدای خبرنگار غزه با حضور و سخنرانی دکتر صفار هرندی (عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام) و مسوولان استانی در ۲۱ دیماه ۱۴۰۲ خبر داد.

لینک کوتاه : https://asrekermanshah.ir/?p=24393

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.