• امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کل اخبار 4431اخبار امروز : 0
1

دیدار شهردار کرمانشاه با رئیس دانشگاه آزاد

  • کد خبر : 24457
دیدار شهردار کرمانشاه با رئیس دانشگاه آزاد

عصرکرمانشاه دکتر نوروزی با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی با رئیس ، معاونان و کارکنان واحد کرمانشاه دیدار و گفتگو نمود. دکتر نوروزی شهردار کرمانشاه در این دیدار با تأکید بر ارتباط بیشتر و دوسویه دانشگاه و مدیریت شهری گفت: بطور حتم هر چه ارتباط مجموعه علمی و دانشگاهی با مدیریت شهری بیشتر باشد توسعه […]

عصرکرمانشاه دکتر نوروزی با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی با رئیس ، معاونان و کارکنان واحد کرمانشاه دیدار و گفتگو نمود.
دکتر نوروزی شهردار کرمانشاه در این دیدار با تأکید بر ارتباط بیشتر و دوسویه دانشگاه و مدیریت شهری گفت: بطور حتم هر چه ارتباط مجموعه علمی و دانشگاهی با مدیریت شهری بیشتر باشد توسعه و آبادانی برای شهر کرمانشاه دنبال خواهد داشت و برای تعمیق این ارتباط شهرداری کرمانشاه از هیچ تلاشی دریغ نخواهد ورزید.
شهردار کرمانشاه افزود: خوشبختانه دانشگاه آزاد اسلامی از ظرفیت و پتانسیل های خوبی برخوردار است که با استفاده از آن در مدیریت شهری می توان آینده درخشانی را برای هر دو مجموعه دانشگاه و شهرداری متصور بود چرا که تبادل تجربیات و دانش همیشه منجر به ماندگاری کارها و اقدامات خوب ، تاثیر گذار و هدفمند می گردد.
شایان ذکر است در این دیدار صمیمانه مواردی نظیر: مشخص کردن میزان عوارض سالیانه مربوط به دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه، اخذ مجوز ورودی خودروها به دانشگاه از سمت بزرگراه کربلا همچنین ایجاد یک راه دسترسی شهری و الحاق بخشی از دانشگاه به شهر مطرح گردید.
از دیگر نکات این دیدار حضور شهردار کرمانشاه و همراهان ایشان در مزار پنج شهید گمنام آرمیده در دانشگاه و تجدید عهد و پیمان با شهدای انقلاب، شرکت در فریضه نماز جماعت همچنین حضور در طرح سراسری یکشنبه های قرآنی و طرح تلاوت قرآن در مسجد الغدیردانشگاه بود.

لینک کوتاه : https://asrekermanshah.ir/?p=24457

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.