• امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کل اخبار 4431اخبار امروز : 0
1

هوشمندسازی پلیس کرمانشاه/هدف پلیس ارائه بهترین خدمات به مردم و مقابله مجدانه با مجرمان

  • کد خبر : 24426
هوشمندسازی پلیس کرمانشاه/هدف پلیس ارائه بهترین خدمات به مردم و مقابله مجدانه با مجرمان

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: هوشمندسازی پلیس کرمانشاه در راستای تسریع و اجرای به موقع ماموریت‌ها با تجهیز یگان‌های انتظامی به سیستم‌های رایانه‌ای آغاز شد. سردار مهدی حاجیان اظهار کرد: در راستای تکریم هرچه بیشتر ارباب رجوع، تسریع در ارائه خدمات به آنها، هوشمند سازی پلیس و اجرای سریع و به موقع مأموریت‌ها، اقدامات خوبی […]

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: هوشمندسازی پلیس کرمانشاه در راستای تسریع و اجرای به موقع ماموریت‌ها با تجهیز یگان‌های انتظامی به سیستم‌های رایانه‌ای آغاز شد.

سردار مهدی حاجیان اظهار کرد: در راستای تکریم هرچه بیشتر ارباب رجوع، تسریع در ارائه خدمات به آنها، هوشمند سازی پلیس و اجرای سریع و به موقع مأموریت‌ها، اقدامات خوبی در یگان‌های انتظامی کرمانشاه صورت گرفت.

وی ادامه داد: در همین راستا ۱۱۶ دستگاه ست کامل رایانه مجهز به همراه ۱۶ دستگاه مانیتور صنعتی ویدئو وال در میان یگان‌های انتظامی استان کرمانشاه توزیع شد.

سردار حاجیان خاطرنشان کرد: همچنین ۱۳۲ دستگاه «جی پی اس» نیز در راستای کنترل و هدفمند کردن گشت‌های انتظامی و پلیس‌های راه و راهور بر روی خودرو این یگان‌ها نصب شده است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین ابراز امیدواری کرد با اقدامات صورت گرفته شاهد افزایش رضایتمندی شهروندان از خدمات دریافتی پلیس و همچنین ارتقا امنیت اجتماعی در استان باشیم.

وی در پایان گفت: هدف پلیس ارائه بهترین خدمات به مردم و مقابله مجدانه با مجرمانی است که امنیت و آرامش مردم را هدف گرفته‌اند و در این راستا من و همکاران پرتلاش و زحمتکشم در همه بخش‌های انتظامی مصمم هستیم که خدمتگزار خوبی برای شهروندان باشیم.

لینک کوتاه : https://asrekermanshah.ir/?p=24426

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.