• امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کل اخبار 4431اخبار امروز : 0
1

2 برنامه‌ بهینه سازی باتری گوشی سامسونگ و گوشی‌های اندرویدی

  • کد خبر : 24407
2 برنامه‌ بهینه سازی باتری گوشی سامسونگ و گوشی‌های اندرویدی

بهترین برنامه‌های بهینه سازی باتری گوشی سامسونگ و گوشی‌های اندرویدی گوشی‌های سامسونگ و سایر برندهای اندرویدی برای بهینه کردن شارژ گوشی گزینه‌های داخلی دارند که نیاز کاربر به دانلود برنامه‌های جانبی را از بین می‌برد. در کنار ترفندهایی برای افزایش شارژدهی گوشی‌های هوشمند و روش‌هایی که به‌منظور بهینه‌ سازی باتری برای گوشی انجام می‌دهیم؛ فعال […]

بهترین برنامه‌های بهینه سازی باتری گوشی سامسونگ و گوشی‌های اندرویدی
گوشی‌های سامسونگ و سایر برندهای اندرویدی برای بهینه کردن شارژ گوشی گزینه‌های داخلی دارند که نیاز کاربر به دانلود برنامه‌های جانبی را از بین می‌برد. در کنار ترفندهایی برای افزایش شارژدهی گوشی‌های هوشمند و روش‌هایی که به‌منظور بهینه‌ سازی باتری برای گوشی انجام می‌دهیم؛ فعال کردن شارژ بهینه، Adaptive Battery و سایر مواردی که در تنظیمات باتری موجود است، می‌تواند به دوام و عمر باتری کمک‌‌ کند.

بااین‌حال یک سری از کاربران ترجیح می‌دهند تمرکز خاصی روی این مورد داشته باشند و از برنامه‌های شخص ثالث تخصصی کمک بگیرند. اگر شما هم از این دسته کاربران هستید، در این مقاله با بهترین برنامه‌های بهینه سازی باتری گوشی سامسونگ و گوشی‌های اندرویدی آشنا خواهید شد.
. اپ Battery Monitor
Battery Monitor همانطور که از نامش پیداست، یکی از تمیزترین برنامه‌های نظارت بر وضعیت باتری موجود درگوگل پلی است. با اپلیکیشن Battery Monitor، می‌توانید دمای باتری و اطلاعات خود را در لحظه، وضعیت سلامت، وضعیت شارژ، ولتاژ و غیره را کنترل کنید.

جدا از طرح‌بندی تمیز و مناسبی که برنامه ارائه می‌دهد، ویجتی در اختیار دارید که با یک ضربه رم را تقویت می‌کند. با هشدار گرمای بیش‌از‌حد دما، افزایش دمای CPU یا باتری به شما اطلاع داده می‌شود که گزینه بسیار کاربردی است؛ زیرا افزایش دما یکی از مهم‌ترین عوامل تخریب باتری است
کپی لینک
اپ Servicely
اگر گوشی سامسونگتان روت شده است، برنامه‌‌های بیشتری برای انتخاب دارید. Servicely با مسدود کردن برنامه‌هایی که در پس‌زمینه اجرا می‌شوند، عمر باتری را افزایش می‌دهد. دستگاه‌ها اغلب به دلیل وجود ده‌ها برنامه در پس‌زمینه، میزانی از درصد باتری را در طول شب از دست می‌دهند. Servicely با مدیریت این برنامه‌ها و بهینه‌سازی آن‌ها مشکل را حل می‌کند و البته برنامه‌هایی که گوشی را از خواب عمیق بیدار می‌کنند را غیرفعال می‌کند.

این برنامه‌ بهینه سازی باتری گوشی سامسونگ و دیگر گوشی‌های اندرویدی به شما کمک می‌کند تا اعلان‌های برنامه‌های انتخابی خود را فعال یا غیرفعال کنید تا از احتمال اجرای آن‌ها در پس‌زمینه جلوگیری شود. همچنین می‌توان پیام‌های بی‌پایان رسانه‌های اجتماعی یا اعلان‌های غیرضروری بازی‌ها و سایر برنامه‌ها را متوقف کرد. همه این موارد باعث می‌شود عمر باتری دستگاه حدود ۲۰ تا ۳۰ درصد بیشتر از حد معمول افزایش پیدا کند.
شارژ بهینه با کاهش سرعت شارژ در زمانی که گوشی در حال استفاده نیست به افزایش عمر باتری کمک می‌کند؛ اما می‌تواند برای برخی از کاربران محدودیت ایجاد کند ویژگی مذکور برای درک عادات شارژ شما به یادگیری ماشینی متکی است، بنابراین سازگار شدن آن با الگوهای مصرفی هر فرد ممکن است مدتی طول بکشد

منبع  زومیت

لینک کوتاه : https://asrekermanshah.ir/?p=24407

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.