• امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کل اخبار 4431اخبار امروز : 0
1

آشنایی با مهندس محمدهادی سالاری کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس

  • کد خبر : 24702
آشنایی با مهندس محمدهادی سالاری کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس

طی نشستی که کاندیدای جوان مجلس شورای اسلامی  مهندس محمد هادی سالاری با اصحاب رسانه داشت ضمن تشکر از فعالیت‌های رسانه درجهت تشویق به مشارکت حداکثری ؛ نقش رسانه‌ها را در معرفی نامزدهای انتخاباتی بسیار تاثیر گذار دانست.   مهندس سالاری گفت :هدف و انگیزه من به عنوان جوان دهه ی70  از حضور در این […]

طی نشستی که کاندیدای جوان مجلس شورای اسلامی  مهندس محمد هادی سالاری با اصحاب رسانه داشت ضمن تشکر از فعالیت‌های رسانه درجهت تشویق به مشارکت حداکثری ؛ نقش رسانه‌ها را در معرفی نامزدهای انتخاباتی بسیار تاثیر گذار دانست.

 

مهندس سالاری گفت :هدف و انگیزه من به عنوان جوان دهه ی70  از حضور در این عرصه  آن  است که از  وضعیت معیشت ،تورم و بیکاری کرمانشاه نگران هستم .کرمانشاه پتانسیل و ظرفیت بالایی دارد می تواند به عنوان قطب گردشگری کشور معرفی شود و همچنین به واسطه ویژگی‌های اقلیمی و محیطی می‌تواند قطب کشاورزی شود .

مهندس سالاری اظهار داشت:چون  از صنایع در استان حمایت نشده و  سرمایه گذاری در بخش صنعت و کارخانه های صنعتی کرمانشاه مورد توجه ،پشتیبانی و حمایت نبوده و برای سرمایه گذاران تسهیل‌گری نشده، شاهد این هستیم که حدود ۷۰ درصد کارخانه‌ها تبدیل به انبار شده اند واقعا جای سوال است چرا به جای پیشرفت، پسرفت کرده ایم؟ .

 

مهندس سالاری ضمن اشاره به نقش رسانه در انتخاب شایسته ،گفت : کرمانشاه باید به دنبال نماینده مردمی دلسوز باشد که هدفش خود نمایی ،خود ستایی و ارائه برنامه واهی نباشد. شخصی لیاقت نمایندگی مردم را دارد که بخواهد خالصانه توان خودش را برای مردم بگذارد .

مهندس سالاری تصریح کرد :من انگیزه ی بسیاری برای خدمت به همشهریان کرمانشاهی دارم هدف من آنست که شجاعانه مشکلات مردم را مطرح کنم و با جدیت پیگیرسهم ملی کرمانشاه باشم

لینک کوتاه : https://asrekermanshah.ir/?p=24702

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.