• امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کل اخبار 4431اخبار امروز : 0
0

منتخبین مردم در سه حوزه سنقر ،اسلام آبادو قصر شیرین = تعداد آرا

  • کد خبر : 24740
منتخبین مردم در سه حوزه سنقر ،اسلام آبادو قصر شیرین = تعداد آرا

به گزارش عصر کرمانشاه   در حوزه انتخابیه اسلام آباد غرب و دالاهو ۷۶ هزار و ۳۲۵ رأی ثبت شده که از این تعداد مجتبی بخشی‌پور ۳۰ هزار و ۷۳۷ رأی، علی صابری ۲۷ هزار و ۶۲۶ رنگ و خلیل عسکری سه هزار و ۱۷۵ رأی از مجموع کل آرا را کسب کردند. از مجموع کل […]

به گزارش عصر کرمانشاه   در حوزه انتخابیه اسلام آباد غرب و دالاهو ۷۶ هزار و ۳۲۵ رأی ثبت شده که از این تعداد مجتبی بخشی‌پور ۳۰ هزار و ۷۳۷ رأی، علی صابری ۲۷ هزار و ۶۲۶ رنگ و خلیل عسکری سه هزار و ۱۷۵ رأی از مجموع کل آرا را کسب کردند.

از مجموع کل آرای حوزه انتخابیه اسلام آباد غرب و دالاهو مجتبی بخشی‌پور با کسب ۴۲.۵ درصد از کل آرا این حوزه نیز پس از تأیید نهایی به مجلس راه پیدا خواهد کرد.
در حوزه انتخابیه قصر شیرین سرپل ذهاب و گیلان غرب از مجموع ۷۶ هزار و ۸۰۲ رأی مأخوذه فتح الله حسینی ۳۸ هزار و ۴۳۴ رأی، محمد رسول محنت فر ۲۶ هزار و ۲۷۵ رأی و پورمراد جانی نیز با کسب ۲ هزار و ۶۳۳ رأی بیشترین آرا را کسب کردند.

با توجه به کسب ۵۳ درصد از آرای این حوزه انتخابیه توسط فتح الله حسینی این کاندید به عنوان منتخب اول پس از تأیید نهایی راهی مجلس شورای اسلامی خواهد شد.
در حوزه انتخابیه سنقروکلیایی مجموع آرا مأخوذه ۴۵ هزار و ۴۳۱ بوده که از این تعداد یازده هزار و ۱۲ رأی توسط حجت‌الاسلام سید جواد حسینی کیا کسب شد.

فرشاد امجدیان هشت هزار و ۶۷۳ رأی، هادی فرهنگیان نیا هست هزار و هفت هزار و ۵۲۰ رأی، یزدان مرادی ترکاشوندی سه هزار و ۶۵ رأی، حسن ساطانیان ۲ هزار و ۴۲۵ رأی، مجتبی فرهنگیان ۲ هزار و ۶۷ رأی و محسن سلطانی ۲ هزار و ۴۲۵ رأی را از مجموع آرا کسب کردند.

بنابر آرا کسب شده در حوزه انتخابیه سنقروکلیایی حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا با بیشترین آرا به دست آمده به میزان ۲۵.۳۷ درصد از کل آرا این حوزه به مجلس دوازدهم شورای اسلامی راه. یافت.

لینک کوتاه : https://asrekermanshah.ir/?p=24740

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.