• امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کل اخبار 4431اخبار امروز : 0
1

کاهش 60 درصدی تصادفات فوتی در جاده های استان کرمانشاه در طرح نوروزی

  • کد خبر : 24841
کاهش 60 درصدی تصادفات فوتی در جاده های استان کرمانشاه در طرح نوروزی
کاهش 60 درصدی تصادفات فوتی در جاده های استان کرمانشاه در طرح نوروزی

عصر کرمانشاه – رئیس پلیس راه استان گفت : در 9 روز سپری شده از طرح نوروزی سال 1403 تصادفات فوتی در راه های برون شهری استان 60 درصد کاهش یافته است.

” سرهنگ عبدالحسین زارع ” اظهار داشت : خوشبختانه از 24 اسفند ماه و همزمان با آغاز سفرهای نوروزی ؛ علیرغم پر حجم شدن ترافیک جاده ها ، تصادفات فوتی در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه با روند کاهشی همراه بوده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد : با گذشت ۹ روز از طرح نوروزی ، تصادفات منجر به فوت به میزان 60 درصد و تعداد جان باختگان 61 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش یافته است.

رئیس پلیس راه استان افزود : در طرح نوروزی تعداد 124 تیم گشتی محسوس و نامحسوس در محورهای مواصلاتی استان حضور دارند و در راستای برقراری نظم و امنیت ترددها به صورت شبانه روزی بر جریان ترافیک نظارت و با تخلفات بدون اغماض و برابر قانون برخورد می کنند.

سرهنگ زارع در خاتمه خاطرنشان کرد : به کلیه کارشناسان تصادفات نیز ابلاغ شده است در تصادفات خسارتی چنانچه یکی از طرفین مسافر نوروزی باشد ، برای رفاه حال آنان و بدون در نظر گرفتن میزان خسارت ، کروکی ترسیم شود تا در شهرهای خود به شرکت های بیمه مراجعه نمایند

لینک کوتاه : https://asrekermanshah.ir/?p=24841

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.