افزونه پارسی دیت را نصب کنید
0

در سفر وزیر جهاد کشاورزی انتقادهای وجود داشت،

  • کد خبر : 11646
  • 20 آوریل 2018 - 5:00
در سفر وزیر جهاد کشاورزی انتقادهای وجود داشت،
خدمات اینترنتی و امکانات آنتن‌دهی خطوط ارتباطی در مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه ضعف بسیاری دارد.
نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلان‌غرب در جلس شورای اسلامی گفت: خدمات اینترنتی و امکانات آنتن‌دهی خطوط ارتباطی در مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه ضعف بسیاری دارد.

عصر کرمانشاه ، فرهاد تجری در مراسم افتتاح پروژه‌های ارتباطی که به‌صورت هم‌زمان در شهرستان قصرشیرین از توابع استان به بهره‌برداری رسید، اظهار داشت: مناطق زلزله‌زده از سرمایه‌گذاری ارزشمند در راستای فناوری ارتباطات بهره‌مند شده و اعتباراتی در این حوزه تخصیص یافته است.

نماینده مردم، قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلان‌غرب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه هر مسؤولی با سفر به استان آثاری برجای می‌گذارد و در سفر وزیر جهاد کشاورزی انتقادهای وجود داشت، تاکید کرد: مطالبات حوزه جهاد کشاورزی از سوی مردم به‌خوبی پیگیری شده است و امیدوارم نیازهای آنان در حوزه زیرساخت‌ها و امکانات ارتباطی برطرف شود.

این مسؤول با اشاره به مشکلات عدیده فناوری ارتباطی در استان، گفت: از مسیر گیلان‌غرب برخلاف تبلیغات موجود، بعد از سرپل‌ذهاب از زلزله اخیر آسیب بسیاری دیده می‌شود و از نظر خدمات اینترنتی و امکانات آنتن‌دهی خطوط ارتباطی ضعف بسیاری دارد.

وی با اشاره به اینکه خدمات متناسب با شرایط منطقه‌ای باید به مناطق زلزله‌زده استان که نقش بسیاری در دوران دفاع مقدس داشته ارائه شود، بیان کرد: مطالبات مردم کرمانشاه در زمینه خدمات ارتباطی فناوری اطلاعات باید به‌خوبی پیگیری شود و امکانات لازم در اختیار هم‌وطنان مناطق روستایی استان کرمانشاه قرار بگیرد.

منبع فارس

لینک کوتاه : https://asrekermanshah.ir/?p=11646

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.