افزونه پارسی دیت را نصب کنید
0

آموزگاران باید در تربیت فرزندان این مرز و بوم امانت‌دار باشند.

  • کد خبر : 11706
  • 27 آوریل 2018 - 19:01
آموزگاران باید در تربیت فرزندان این مرز و بوم امانت‌دار باشند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان کرمانشاه

امام جمعه کرمانشاه گفت: دشمنان همواره به‌دنبال ایجاد بی‌اعتمادی در بین مردم نسبت به مسؤولان و نهادهای جمهوری اسلامی ایران هستند.

آیت‌الله علما در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته کرمانشاه، اظهار داشت: دشمنان همواره به‌دنبال ایجاد بی‌اعتمادی در بین مردم نسبت به مسؤولان و نهادهای جمهوری اسلامی ایران هستند.

امام جمعه کرمانشاه بی‌اعتبار کردن دستگاه‌های دولتی و نهادهای انقلابی از نقشه‌های شوم دشمنان برای بر هم زدن نظم و امنیت جامعه است، گفت: دشمنان طی روزهای گذشته نیز حمله به نیروی انتظامی را در دستور کار قرار دادند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه با برشمردن این احتمال که هر دستگاهی امکان رخ دادن اشتباه در آن وجود دارد، خاطرنشان کرد: دنیای غرب به‌دنبال ایجاد تغییر در باورهای نسل جوان است تا نسبت به اسلام، ایران، انقلاب اسلامی و ارزش‌های قرار گرفته و در این راستا افرادی که تجربه ندارند بیشتر مورد هدف دشمن قرار دارند.

خطیب نماز جمعه کرمانشاه متذکر شد: دشمنان علاوه بر این در موضوعات اقتصادی نیز به‌دنبال ایجاد اخلال در نظام اقتصادی کشور هستند و برای تحقق آن از هر راهی پیش می‌روند.

خطیب جمعه کرمانشاه افزود: دشمن در روزهای اخیر طی جریانی به نیروی انتظامی و پلیس حمله کرد و و در تضعیف این نهاد انقلابی بود.

آیت الله علما با بیان اینکه پلیس حافظ امنیت جامعه است، تاکید و خاطرنشان کرد: دشمنان به دنبال تضعیف این نیروی انقلابی هستند.

وی تصریح کرد: در هر مجموعه ای ممکن است خطایی رخ دهد و پلیس و هر نهاد دیگری نیز از این موضوع مبرا نیست و احتمال خطا در این مجموعه نیز وجود دارد.

امام جمعه کرمانشاه خاطرنشان کرد: جریانی که روزهای اخیر علیه پلیس به راه افتاد توطئه دشمن برای بی اعتبار کردن آن و ایجاد نامنی و اخلال در کشور بود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان کرمانشاه با اشاره به فرا رسیدن ایام گرامیداشت هفته معلم به‌مناسبت سالروز شهادت علامه مطهری، عنوان کرد: آموزگاران باید در تربیت فرزندان این مرز و بوم امانت‌دار باشند.

وی وظیفه معلم‌ها را در تربیت نسل جوان بسیار سنگین دانست و گفت: اعتقاد به آمدن و ظهور منجی در اغلب مذاهب وجود دارد ولی تنها در دین مبین اسلام و مذهب شیعه توضیحات دقیق این منجی همچون نام وی آمده است.

علما روز شوراهای اسلامی که برای خدمت به مردم تشکیل شده‌اند را مورد یادآوری قرار داد و متذکر شد: بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری حاکم میان ما باید قرآن باشد، چراکه فاصله گرفتن از اسلام و قرآن کریم سرنوشتی برای حجازی‌ها رقم زده که رئیس‌جمهور آمریکا از آن‌ها میلیاردها دلار گرفت و به گاو شیرده تشبیه کرد.

 

لینک کوتاه : https://asrekermanshah.ir/?p=11706

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.