افزونه پارسی دیت را نصب کنید
0

انتخاب کرمانشاه به عنوان پایتخت کتاب ایران بسیار تأثیرگذار خواند

  • کد خبر : 11715
  • 30 آوریل 2018 - 5:47
انتخاب  کرمانشاه به عنوان پایتخت کتاب ایران بسیار تأثیرگذار خواند

عصر کرمانشاه :  معاون فرهنگی و مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه، از تلاش مسئولین و نهادهای فرهنگی استان برای معرفی کرمانشاه به عنوان پایتخت کتاب ایران در سال ۹۷ خبر داد. پریسا محمدی معاون فرهنگی و مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، یکشنبه(9 اردیبهشت) از روسای ادارات شهرستان های […]

عصر کرمانشاه :  معاون فرهنگی و مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه، از تلاش مسئولین و نهادهای فرهنگی استان برای معرفی کرمانشاه به عنوان پایتخت کتاب ایران در سال ۹۷ خبر داد.

پریسا محمدی معاون فرهنگی و مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، یکشنبه(9 اردیبهشت) از روسای ادارات شهرستان های تابعه درخواست کرد: برنامه های در دست اقدام اداره کل را جدی گرفته و در راستای تحقق این اهداف همدل و همسو کار کنند.

وی گفت: انتخاب پایتخت کتاب ایران را از جمله برنامه های فرهنگی بسیار تأثیرگذار خواند، که همه تلاش مسئولین اداره کل و نهادهای فرهنگی استان بر آن معطوف شده است تا در سال جاری، کرمانشاه به عنوان پایتخت کتاب ایران معرفی شود.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، تاکید کرد؛ در این خصوص اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلام آبادغرب با همکاری فرهنگ دوستان این شهرستان، بسیار جدی و با انگیزه آغاز به فعالیت کرده است.

وی در خصوص ایجاد موسسه های فرهنگی و انجمن های ادبی از روسای ادارات شهرستان ها خواست با تلاش و اهتمام بیشتر زمینه بهره مندی جوانان و نوجوانان را از برنامه ها و فعالیت های فرهنگی و هنری فراهم سازند.
محمدی، در ادامه اظهار داشت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بخشنامه ای را برای ساماندهی به وضعیت انجمن های فرهنگی و هنری ابلاغ کرده است که براساس آن، انجمن های فرهنگی و هنری برای ثبت و یا ادامه فعالیت خود می بایست در سامانه ای که در سایت این وزارتخانه اختصاص داده شده، ثبت نام کنند.
وی گفت: اگر انجمن ها در سایت مذکور ثبت نام نکنند در واقع به رسمیت شناخته نشده و هیچ گونه حمایتی از وزارتخانه برای اجرای برنامه های خود نخواهند داشت

لینک کوتاه : https://asrekermanshah.ir/?p=11715

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.