افزونه پارسی دیت را نصب کنید
0

دستگیری ۱۰ نفر مخل امنیت در خرم‌آباد

  • کد خبر : 19231
  • 05 فوریه 2022 - 22:53
دستگیری ۱۰ نفر مخل امنیت در خرم‌آباد

عصر  نیوز : فرمانده انتظامی لرستان با تاکید بر قاطعیت پلیس در برخورد با افراد شرور و اراذل و اوباش، از دستگیری ۱۰ نفر مخل امنیت در خرم‌آباد خبر داد. سردار یحیی الهی امروز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره درگیری منجر به تیراندازی و شرارت در سطح شهر خرم […]

عصر  نیوز : فرمانده انتظامی لرستان با تاکید بر قاطعیت پلیس در برخورد با افراد شرور و اراذل و اوباش، از دستگیری ۱۰ نفر مخل امنیت در خرم‌آباد خبر داد.

سردار یحیی الهی امروز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره درگیری منجر به تیراندازی و شرارت در سطح شهر خرم آباد، موضوع به صورت ویژه در دستورکار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی افزود: پس از اقدامات انتظامی و اطلاعاتی مأموران در مدت ۱۵ روز گذشته و با هماهنگی دستگاه قضائی، طی چندین عملیات ضربتی موفق به دستگیری ۷ شرور سابقه دار، ۲ نفر عامل تیراندازی و یک نفر اراذل و اوباش سطح ۲ و کشف ۱۳ قبضه سلاح جنگی و شکاری شدند.

فرمانده انتظامی لرستان بیان داشت: افراد دستگیر شده پس از تکمیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی و روانه زندان شدند.

سردار الهی ضمن هشدار به افراد مخل امنیت، خاطرنشان کرد: پلیس با افراد شرور و هنجار شکن برخوردی سخت، قاطعانه و پشیمان کننده خواهد داشت و هرگز اجازه عرض اندام به چنین افرادی را نخواهد داد.

لینک کوتاه : https://asrekermanshah.ir/?p=19231

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.