افزونه پارسی دیت را نصب کنید
0

بهره برداری از پاکت سازی کارخانه سیمان سامان

  • کد خبر : 19237
  • 05 فوریه 2022 - 23:54
بهره برداری از  پاکت سازی کارخانه سیمان سامان

عصر نیو زکرمانشاه :  مراسم افتتاح و بهره برداری از کارخانه پاکت سازی صنایع سیمان سامان غرب امروز با حضور استاندار کرمانشاه برگزار شد. این کارخانه با ظرفیت تولید ٩٢٠٠ تن سالیانه معادل ۱۱۰ میلیون پاکت در سال تولید و علاوه بر تأمین نیاز سیمان سامان 60 درصد نیز به دیگر استانها صادر می کند. […]

عصر نیو زکرمانشاه :  مراسم افتتاح و بهره برداری از کارخانه پاکت سازی صنایع سیمان سامان غرب امروز با حضور استاندار کرمانشاه برگزار شد. این کارخانه با ظرفیت تولید ٩٢٠٠ تن سالیانه معادل ۱۱۰ میلیون پاکت در سال تولید و علاوه بر تأمین نیاز سیمان سامان 60 درصد نیز به دیگر استانها صادر می کند. همچنین این واحد تولیدی با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد تومان احداث شده و ۲۰۰ نفر اشتغالزایی دارد.

استاندار کرمانشاه گفت: بر اساس اسناد مطالعاتی و آمایش سرزمینی ظرفیت های متنوع و قابلیت های ویژه¬ی کرمانشاه را به سرمایه گذاران داخلی و خارجی و کرمانشاهیان دلسوز و دغدغه مند توسعه این دیار معرفی و از آنان به صورت ویژه برای ایجاد اشتغال پایدار حمایت خواهیم کرد.

«بهمن امیری مقدم» امروز در مراسم افتتاح و بهره برداری از کارخانه پاکت سازی صنایع سیمان سامان غرب ضمن تقدیر از تلاش های صورت­گرفته به منظور تکمیل زنجیره تولید این کارخانه گروه صنعتی مدلل و ایجاد اشتغالزایی پایدار اظهار داشت: این کارخانه با سرمایه گذاری 600 میلیارد تومان امکان تولید سالیانه 9 هزار و 200 محصول معادل 110 میلیون پاکت را در سال دارد که 20 درصد نیاز داخلی کشور را تأمین می کند و همچنین از مجموع تولید این واحد 40 درصد برای سیمان سامان و 60 درصد برای دیگر صنایع تولیدی کشور استفاده می شود.

 

استاندار کرمانشاه کیفیت برتر محصولات و توجه به مسایل زیست محیطی را در این کارخانه شایسته تقدیر دانست و گفت: برای تحقق شعار سال به عنوان راهبردی اساسی بی شک با تجمیع کلیه ظرفیت ها و امکانات، تسهیل امور و بهبود فضای کسب و کار در مسیر مانع زدایی و پشتیبانی از تولید به صورت موثر حرکت خواهیم کرد و در شتاب بخشی به طرح های توسعه ای لحظه ای درنگ نخواهیم داشت.

لینک کوتاه : https://asrekermanshah.ir/?p=19237

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.