افزونه پارسی دیت را نصب کنید
0

مرگ یک دختر در کنگاور/ بازی با اسلحه

  • کد خبر : 19365
  • 16 فوریه 2022 - 23:52

عصر کرمانشاه   محمدرضا یاری اظهار کرد: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی تیراندازی منجر به جرح در روستای محمدآباد کنگاور که دختر ۱۴ ساله‌ای مورد اصابت گلوله قرار گرفته و به بیمارستان منتقل شده است، مأموران پاسگاه کرماجان به این مرکز درمانی مراجعه کردند. وی افزود: پس از حضور مأموران در بیمارستان […]

عصر کرمانشاه   محمدرضا یاری اظهار کرد: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی تیراندازی منجر به جرح در روستای محمدآباد کنگاور که دختر ۱۴ ساله‌ای مورد اصابت گلوله قرار گرفته و به بیمارستان منتقل شده است، مأموران پاسگاه کرماجان به این مرکز درمانی مراجعه کردند.

وی افزود: پس از حضور مأموران در بیمارستان و انجام تحقیقات لازم مشخص شد پسر ۶ ساله‌ای که همراه خواهر ۱۴ ساله‌اش تنها در منزل حضور داشته به اسلحه شکاری پدرش دسترسی پیدا کرده و حین بازی کردن با آن باعث شلیک گلوله ساچمه‌ای می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی نیروی انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: بر اثر شلیک صورت گرفته، دختر ۱۴ ساله خانواده نیز از ناحیه قفسه سینه مورد اصابت قرار گرفته و پس از انتقال به بیمارستان با توجه به تلاش‌های صورت گرفته جان خود را از دست می‌دهد.

یاری با ابراز تأسف از این واقعه، گفت: متأسفانه برخی خانواده‌ها در این خصوص احتیاط لازم را به خرج نداده و چنین وسیله‌های خطرآفرینی را در دسترس کودکان قرار می‌دهند که نتیجه آن مرگ مظلومانه عضوی از آن خانواده می‌شود.

وی ادامه داد: در بسیاری مواقع یک بی احتیاطی در نگهداری سلاح و سهل انگاری باعث وقوع حوادث تلخ و جبران ناپذیری شده و خانواده‌ای را برای همیشه داغدار می‌کند، بنابراین انتظار می‌رود خانواده‌های روستایی و عشایر که مجوز استفاده از سلاح را دارند حتماً باید نهایت دقت را در نگهداری اسلحه داشته باشند و حتی برای لحظه‌ای فرزندان کودک و نوجوان خود را با آن تنها نگذارند.

لینک کوتاه : https://asrekermanshah.ir/?p=19365

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.