افزونه پارسی دیت را نصب کنید
0

تشکیل نخستین جلسه قرارگاه رفع معضل بیکاری در استان کرمانشاه،/مشکل بیکاری از اهمیت بالایی دارد

  • کد خبر : 20926
  • 05 سپتامبر 2022 - 0:00
تشکیل نخستین جلسه قرارگاه رفع معضل بیکاری در استان کرمانشاه،/مشکل بیکاری از اهمیت بالایی دارد

عصر کرمانشاه :بهزاد باباخانی  با اشاره به اقدامات انجام شده در خصوص تشکیل قرارگاه اشتغال استان کرمانشاه، اظهار کرد: این قرارگاه یکی از مطالب مهم استان کرمانشاه در سطح ملی بود که تنها راه نجات این استان برای رهایی از معضل بیکاری، مطرح کردن این مشکل در سطح ملی است. وی با بیان اینکه نرخ […]

عصر کرمانشاه :بهزاد باباخانی  با اشاره به اقدامات انجام شده در خصوص تشکیل قرارگاه اشتغال استان کرمانشاه، اظهار کرد: این قرارگاه یکی از مطالب مهم استان کرمانشاه در سطح ملی بود که تنها راه نجات این استان برای رهایی از معضل بیکاری، مطرح کردن این مشکل در سطح ملی است.

وی با بیان اینکه نرخ بیکاری استان کرمانشاه به مدت نیم قرن است که بیشتر از میانگین کشور است، افزود: امسال نیز با کسب رتبه نخست در این معضل در سفر ریاست جمهوری به استان کرمانشاه مطرح کردن مشکل بیکاری از اهمیت بالایی برخوردار بود که پیشنهاد تشکیل قرارگاه رفع معضل بیکاری با رویکردی ملی به رئیس جمهور ارائه شد که موافقت ایشان را درپی داشت.

معاون اقتصادی استاندار کرمانشاه تصریح کرد: بلا فاصله پس از سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه و تأیید نهایی پیشنهاد تشکیل قرارگاه رفع معضل بیکاری در استان کرمانشاه طی جلساتی با سایر دستگاه بسته کاملی از راهکارها برای ارائه در جلسات رسمی قرارگاه تهیه شده است.
باباخانی ادامه داد: بسته تهیه شده از راهکارها برای ارائه در قرارگاه رفع معضل بیکاری در استان کرمانشاه شامل تأمین مالی واحدهای صنعتی اشتغال آفرین، تقویت زیر ساخت‌های اقتصادی در واحدهای تولیدی، در نظر گرفتن مشوق برای جذب سرمایه‌گذاری در استان کرمانشاه است.
وی با اشاره به در نظر گرفتن طرح‌هایی برای رفع موانع بر سر راه ایجاد اشتغال در استان کرمانشاه، خاطر نشان کرد: مشکلات و موانعی که برای طرح‌ها به صورت خاص یا برای کل استان به صورت عام وجود دارد در راستای توسعه سرمایه‌گذاری و رشد اقتصادی مطرح شده تا به صورت ویژه حل شوند.
معاون اقتصادی استاندار کرمانشاه تاکید کرد: بسته دیگری که برای ارائه جلسات در قرارگاه رفع معضل بیکاری تهیه شده پیشنهادی برای هلدینگ‌های بزرگ سرمایه‌گذاری و شرکت‌های وابسته به دولت است که به سرمایه‌گذاری دعوت می‌شوند که در این بسته طرح‌هایی برای هریک از این هلدینگ‌ها در صورت همکاری تعریف شده است.
باباخانی با اشاره به زمان تشکیل نخستین جلسه قرارگاه رفع معضل بیکاری در استان کرمانشاه، عنوان کرد: بر اساس تصمیم‌گیری‌ها مقرر شده که پس از هفته دولت نخستین جلسه آن در صحن دولت تشکیل و بسته‌های تهیه و تعریف شده در این جلسات ارائه شود تا به توان با همکاری مسئولین جهشی در زمینه اقتصادی برای استان کرمانشاه رقم بزنیم.

منبع مهر

لینک کوتاه : https://asrekermanshah.ir/?p=20926

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.