افزونه پارسی دیت را نصب کنید
0

شهروند قانون مدار پلیس خدمتگزار/ جمع آوری یک هزار و 260 نفر از معتادین متجاهر

  • کد خبر : 23629
  • 04 اکتبر 2023 - 15:10
شهروند قانون مدار پلیس خدمتگزار/ جمع آوری یک هزار و 260 نفر از معتادین متجاهر

عصر کرمانشاه  :سردا رحاجیان در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک ایام ربیع و فرارسیدن هفته نیروی  انتظامی گفت  شهروند قانون مدار پلیس خدمتگزار شعار امسال هفته فراجا است.پلیس محله محور طرح جدید پلیس استان برای مشارکت مردم در امنیت شهر است که با کمک معتمدین و پلیس افتخاری هر محله اجرایی می‌شود سردار […]

عصر کرمانشاه  :سردا رحاجیان در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک ایام ربیع و فرارسیدن هفته نیروی  انتظامی گفت  شهروند قانون مدار پلیس خدمتگزار شعار امسال هفته فراجا است.پلیس محله محور طرح جدید پلیس استان برای مشارکت مردم در امنیت شهر است که با کمک معتمدین و پلیس افتخاری هر محله اجرایی می‌شود

سردار “مهدی حاجیان” گفت : از ابتدای سال جاری تا پایان شهریور بیش از ۱۷۶ طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در استان اجرا شده که عمده آن ها در بحث مبارزه با سرقت و مواد مخدر بوده است.

وی گفت  در انهدام باندهای  سرقت افزایش  ۶۹ درصدی انهدام باندهای سرقت در استان طی 6 ماه  گذشته را داشته ایم   اگر سارقی صدبار هم آزاد شود و بازهم مرتکب این جرم شود قطعا بازهم دستگیر می شود.

 

مقام انتظامی استان کرمانشاه بیان داشت  : در 6 ماه سپری شده از سال، یک هزار و 260 نفر از معتادین متجاهر از سطح شهرها و روستاهای کرمانشاه جمع آوری شدند که نسبت به سال قبل 30 درصد افزایش داشته است.

وی همچنین با اشاره به رشد 14 درصدی خرده فروشان مواد مخدر، یادآوری کرد: در نیمه نخست امسال کشفیات قتل و دستگیری قاتلان و عاملان ضرب و جرح 93 درصد افزایش داشته است.

 

رئیس پلیس استان کرمانشاه همچنین در خصوص بالا رفتن آمار قتل با استفاده از سلاح در استان طی ماه های گذشته هم گفت: طی شش ماهه امسال تمام قتل هایی که با سلاح گرم در استان رخ داده کشف و قاتلین دستگیر شده اند.

وی با بیان اینکه طرح جمع آوری سلاح گرم در استان اجرایی می شود، افزود: کسانی که سلاح جنگی در اختیار دارند، باید بدانند که حتی اگر از آن استفاده هم نکرده باشند، برای آنها پرونده امنیتی تشکیل می شود و حبس های طولانی مدت در انتظار آنها خواهد بود.

وی با بیان اینکه دلسوز و مهربان بودن مردم شریف ایران اسلامی و خصوصا استان کرمانشاه در پس این حادثه بار دیگر برای بنده مسجل شد، گفت: طی این مدت مردم وفادار و غیرتمند استان و بسیاری از هموطنان به همراه جمع زیادی از مسئولان و اصحاب رسانه پیگیر وضعیت سلامتی بنده بودند که جای قدردانی ویژه دارد.

سردار حاجیان در پایان و با تاکید بر اینکه مردم ایران اسلامی و هم استانی های ارجمند کرمانشاهی شایسته بهترین خدمات هستند، گفت: بنده بر سر عهد خود که آسایش خود را فدای امنیت و آرامش مردم کنم هستم و از این پس با عزمی راسخ تر خدمتگزار آن ها خواهم بود.

لینک کوتاه : https://asrekermanshah.ir/?p=23629

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.