افزونه پارسی دیت را نصب کنید
0

اظهارات معاون دادستان خرم آباد درباره دستگیری معصومه سلیمانی

  • کد خبر : 24098
  • 02 دسامبر 2023 - 17:02

معاون دادستان خرم آباد در واکنش به خبر دستگیری “معصومه سلیمانی” گفت: علت محکومیت این فرد به دلیل اقدامات تبلیغی علیه نظام بوده و صرفا به دلیل انتشار عکس با قبر مرحومه نیکا شاکرمی نبوده است. عصر کرمانشاه  به گزارش مشرق، محسن همتی روز شنبه در واکنش به خبر برخی رسانه های معاند و کانال […]

معاون دادستان خرم آباد در واکنش به خبر دستگیری “معصومه سلیمانی” گفت: علت محکومیت این فرد به دلیل اقدامات تبلیغی علیه نظام بوده و صرفا به دلیل انتشار عکس با قبر مرحومه نیکا شاکرمی نبوده است.

عصر کرمانشاه  به گزارش مشرق، محسن همتی روز شنبه در واکنش به خبر برخی رسانه های معاند و کانال های مجازی در ارتباط با دستگیری و جریمه فردی به نام “معصومه سلیمانی” کشتی گیر و مربی و داور لرستانی که در کنار مزار مرحومه “نیکا شاکرمی” اقدام به گرفتن عکس یادگاری کرده بود، اظهار کرد: اینکه در رسانه ها گفته می شود دادسرای خرم‌آباد اتهام خانم سلیمانی را تحریک به ارتکاب اعمال خشونت‌آمیز در بستر فضای مجازی عنوان کرده است ، کاملا کذب محض است.

وی افزود: معصومه سلیمانی بیستم اردیبهشت ماه امسال به جرم تبلیغ علیه نظام روانه زندان و توسط شعبه بازپرسی برای انجام تحقیقات به زندان فرستاده شد.

معاون دادستان خرم آباد عنوان کرد: سبک‌ترین صدور قرار تامین برای این خانم صادر شده بود که پس از ۲ روز کفیل خود را به دادسرا معرفی کرد و روز بیست سوم همان ماه از زندان آزاد شد.

وی تصریح کرد: نامبرده اکنون آزاد است و هیچ پرونده‌ای جهت اجرا تا این لحظه به دادسرا ارسال نشده و حکمی مبنی بر اجرای محکومیت این خانم نیز انجام نگرفته است.

همتی بیان کرد: باید مجموعه اقدامات عملی صورت گیرد تا تبلیغ علیه نظام محسوب شود و تنها با منتشر کردن یک عکس محال است فردی به تبلیغ علیه نظام متهم و حکمی صادر و اجرا شود.

وی تصریح کرد: اردیبهشت ماه کیفر خواست خانم معصومه سلیمانی صادر و به دادگاه جهت صدور رای هم فرستاده شد که پس از صادر شدن، رای وارد مرحله تجدیدنظر شده و پس از قطعی شدن، حکم جهت اجرا به دادسرا ارسال می‌شود که تا این لحظه چنین حکمی به دادسرای خرم‌آباد فرستاده نشده است.

لینک کوتاه : https://asrekermanshah.ir/?p=24098

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.