×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

خوب ترین گوشی های ۸تا ۱۰ میلیون تومان جدید

ردمی نوت ۱۲S

خوب ترین گوشی های ۸تا ۱۰ میلیون تومان

نمایشگر: ۶٫۴۳ اینچ از نوع AMOLED با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل، ۹۰ هرتز
پردازنده: MediaTek Helio G96
رم: ۶ و ۸ گیگابایت
حافظه داخلی: ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت
دوربین: ۱۰۸+۸+۲ مگاپیکسل / دوربین سلفی: ۱۶ مگاپیکسل
باتری: ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت

یکی دیگر از بهترین گوشی های شیائومی تا ۱۰ میلیون تومان ، ردمی نوت ۱۲S است. این محصول از تراشه MediaTek Helio G96 است. این تراشه دارای ۲ هسته Cortex-A76 با سرعت ۲۰۵۰ مگاهرتز و ۶ هسته Cortex-A55 با سرعت ۲۰۰۰ مگاهرتز است.

طراحی Note 12S مثل سایر مدل‌های میانرده شیائومی در سالهای اخیرست و ظاهراً شیائومی هنوز تصمیم نگرفته خلاقیتی در زبان طراحی خود ایجاد کند. این گوشی با ابعاد ۱۶۵٫۹×۷۶٫۲×۸ میلی‌متر و وزنی معادل ۱۸۸ گرم عرضه می‌شود.

نمایشگر ۶٫۴۳ اینچی نوت ۱۲S از نوع AMOLED بوده و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز را ارائه می‌دهد که روان بودن دستگاه را تضمین می‌کند. با این حال، شما می‌توانید از طریق تنظیمات بین نرخ نوسازی استاندارد ۶۰ هرتزی و ۹۰ هرتزی انتخاب کنید. از آنجایی که با یک پنل آمولد طرف هستیم، پس انتظار داریم رنگ‌ مشکی عمق خوبی داشته باشد و کنتراست تصاویر هم امتیاز خوبی را کسب کند. به طور کلی، نمایشگر ردمی نوت ۱۲ S رنگها را پویا و زنده به معرض نمایش می‌گذارد.

ماژول دوربین نوت ۱۲S میزبان لنزهای سه‌گانه با مشخصات دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسل، دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسل،دوربین ماکرو لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی است.

Redmi Note 12S مجهز به یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری است که شارژدهی بسیار خوبی را در اختیار کاربر خود قرار می‌دهد. صرف نظر از میزان استفاده شما از گوشی باتری نوت ۱۲اس تا پایان روز دوام می‌آورد و شما را همراهی می‌کند. این گوشی از طریق USB Type-C 2.0 شارژ می‌شود.
شیائومی ردمی نوت ۱۱

نمایشگر: ۶٫۴۳ اینچ از نوع AMOLED با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل، ۹۰ هرتز
پردازنده: Qualcomm SM6225 Snapdragon 680 4G
رم: ۶ و ۴ گیگابایت
حافظه داخلی: ۱۲۸ و ۶۴ گیگابایت
دوربین: ۵۰+۸+۲+۲ مگاپیکسل / دوربین سلفی: ۱۳ مگاپیکسل
باتری: ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت
شما می‌توانید گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۱ را با ابعاد ۱۵۹×۷۳٫۹×۸٫۱ میلی‌متر و با وزن ۱۷۹ گرم خریداری نمایید. این موضوع نشان می‌دهد که با یک گوشی خوش‌دست و سبکی سروکار داریم که استفاده از آن بسیار راحت است.
نرخ نوسازی نمایشگر این گوشی ۹۰ هرتز است. همچنین خوب است بدانید که میزان روشنایی متوسط نمایشگر گوشی مذکور ۷۰۰ نیت بوده و حداکثر روشنایی آن به ۱۰۰۰ نیت می‌رسد. با وجود تمام قابلیت‌های ذکرشده، نمایشگر این گوشی محافظ نسبتاً خوبی ندارد و با استفاده از کورنینگ گوریلا گلس ۳ محافظت می‌شود؛ که البته در رنج گوشی‌‌های اقتصادی چندان عجیب نیست.
پردازنده این گوشی هم نسبت به بسیاری از تلفن‌های همراه موجود در بازار، عملکرد خوبی دارد و می‌توانید از آن برای بازی‌های ویدئویی استفاده کنید. شیائومی در ساخت ردمی نوت ۱۱ از پردازنده کوالکام اسنپدراگون ۶۸۰ استفاده کرده است.
پردازنده مرکزی این گوشی هشت هسته‌ای بوده که شامل چهار هسته Kryo 265 Gold با حداکثر فرکانس ۲٫۴ گیگاهرتز و چهار هسته Kryo 265 Silver با فرکانس ۱٫۹ گیگاهرتز می‌شود. مسئولیت پردازش گرافیکی گوشی ردمی نوت ۱۱ هم بر عهده Adreno 610 است.
شما می‌توانید این گوشی هوشمند را با نسخه‌های رم ۴ و یا ۶ گیگابایتی خریداری نمایید. حافظه داخلی این تلفن همراه ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت است که شما می‌توانید بسته به نیاز و هزینه خود، بهترین گزینه را انتخاب کنید. یکی از ویژگی‌های مثبت این تلفن همراه این است که از درگاه اختصاصی حافظه پشتیبانی می‌کند.

گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۱ که یکی از بهترین گوشی تا ۱۰ میلیون تومان است، دارای دوربین چهارگانه بوده که با سنسورهای ۵۰، ۸، ۲ و ۲ مگاپیکسلی در دسترس عموم قرار می‌گیرد. دوربین این گوشی کیفیت قابل‌قبولی دارد و نسبت به هزینه‌‌ای که پرداخت می‌کنید، می‌توانید از آن انتظار کیفیت متوسطی هم داشته باشید.

دوربین سلفی این گوشی هم دارای یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی است که از قابلیت فیلم‌برداری ۱۰۸۰p@30fps پشتیبانی می‌کند. مانند سایر گوشی‌هایی که تاکنون ذکر کردیم، ردمی نوت ۱۱ با یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی روانه بازار می‌شود که می‌تواند عملکرد خوبی داشته باشد.

سامسونگ گلکسی M33

نمایشگر: ۶٫۶ اینچ TFT LCD با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۸ پیکسل، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز
پردازنده: Samsung Exynos 1280
رم: ۶ و ۸ گیگابایت
حافظه داخلی: ۱۲۸ گیگابایت
دوربین: ۵۰+۵+۲+۲ مگاپیکسل/ دوربین سلفی ۸ مگاپیکسل
باتری: ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت

گوشی گلکسی M33 با استفاده از تراشه اگزینوس ۱۲۸۰ قدرت می‌گیرد. این تراشه ۵ نانومتری عملکرد نسبتاً خوبی دارد و می‌تواند برای کارهای معمولی و حتی برای بازی‌های ویدئویی کار شما را راه بیندازد. این تراشه موجب می‌شود که گوشی مذکور هنگام بازی کردن داغ نشود. به همین دلیل هم می‌توان گلکسی M33 را یکی از بهترین گوشی تا ۱۰ میلیون تومان به شمار آورد.

پردازنده مرکزی گلکسی M33 سامسونگ هشت هسته‌ای بوده که شامل دو هسته ۲٫۴ گیگاهرتزی Cortex-A78 و شش هسته ۲٫۰ گیگاهرتزی Cortex-A55 می‌شود. وظیفه پردازش گرافیکی این گوشی هم بر عهده Mali-G68 است.
به‌طورکلی، پردازنده این گوشی شما را راضی می‌کند و می‌توانید آن را به‌عنوان یک گوشی گیمینگ میان‌رده انتخاب کنید. شما می‌توانید این تلفن همراه را در نسخه‌های رم ۶ و ۸ گیگابایتی خریداری کنید که حافظه داخلی هر دو نسخه‌های مذکور به‌اندازه ۱۲۸ گیگابایت است.

گوشی گلکسی M33 با دوربین چهارگانه در اختیار شما قرار می‌گیرد که دوربین اصلی آن دارای یک سنسور ۴۸ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم ۱٫۸ است. این لنز واید از قابلیت فوکوس خودکار با تشخیص فاز پشتیبانی می‌کند و عکس‌های متوسط رو به‌خوبی در اختیار شما قرار می‌دهد.

سایر لنزهای این گوشی شامل لنز اولترا واید، سنسور تشخیص عمق تصویر و لنز ماکرو می‌شود که به ترتیب با سنسورهای ۵، ۲ و ۲ مگاپیکسلی در این گوشی تعبیه شده‌اند. دوربین سلفی آن هم دارای یک لنز ۸ مگاپیکسلی است و کیفیت عکس‌های آن قابل‌قبول به نظر می‌رسد.

از سوی دیگر، نسخه هند گلکسی M33 سامسونگ دارای یک باتری غیر قابل تعویض لیتیوم یونی با ظرفیت ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت است و شارژدهی بهتری در اختیار شما قرار می‌دهد. گلکسی M33 سامسونگ از قابلیت شارژ سریع ۲۵ وات پشتیبانی می‌کند و برای رسیدن شارژ به ۱۰۰ درصد کامل، نیاز به زمان نزدیک به ۸۰ دقیقه داریم.
ردمی نوت ۱۲S

نمایشگر: ۶٫۴۳ اینچ از نوع AMOLED با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل، ۹۰ هرتز
پردازنده: MediaTek Helio G96
رم: ۶ و ۸ گیگابایت
حافظه داخلی: ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت
دوربین: ۱۰۸+۸+۲ مگاپیکسل / دوربین سلفی: ۱۶ مگاپیکسل
باتری: ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت

یکی دیگر از مناسب ترین گوشی های شیائومی تا ۱۰ میلیون تومان ، ردمی نوت ۱۲S است. این محصول از تراشه MediaTek Helio G96 است. این تراشه دارای ۲ هسته Cortex-A76 با سرعت ۲۰۵۰ مگاهرتز و ۶ هسته Cortex-A55 با سرعت ۲۰۰۰ مگاهرتز است.

طراحی Note 12S مثل سایر مدل‌های میانرده شیائومی در سالهای اخیرست و ظاهراً شیائومی هنوز تصمیم نگرفته خلاقیتی در زبان طراحی خود ایجاد کند. این گوشی با ابعاد ۱۶۵٫۹×۷۶٫۲×۸ میلی‌متر و وزنی معادل ۱۸۸ گرم عرضه می‌شود.

نمایشگر ۶٫۴۳ اینچی نوت ۱۲S از نوع AMOLED بوده و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز را ارائه می‌دهد که روان بودن دستگاه را تضمین می‌کند.  به طور کلی، نمایشگر ردمی نوت ۱۲ S رنگها را پویا و زنده به معرض نمایش می‌گذارد.

true
برچسب ها : ,
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true