افزونه پارسی دیت را نصب کنید
0

اجرای عملیات انفجار ترانشه سنگی در پاوه به نوسود

  • کد خبر : 24365
  • 04 ژانویه 2024 - 23:42
اجرای عملیات انفجار ترانشه سنگی در پاوه به نوسود

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه خبر داد؛ز انجام عملیات انفجار ترانشه سنگی محور پاوه به نوسود خبر داد. به گزارش عصر نیوز  کرمانشاه سید شهرام کهریزی گفت: به منظور حذف نقاط پرحادثه، افزایش ایمنی، سهولت تردد، دسترسی به پایانه مرزی شوشمی، رونق اقتصادی و گردشگری عملیات تعریض و بهسازی […]

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه خبر داد؛ز انجام عملیات انفجار ترانشه سنگی محور پاوه به نوسود خبر داد.

به گزارش عصر نیوز  کرمانشاه سید شهرام کهریزی گفت: به منظور حذف نقاط پرحادثه، افزایش ایمنی، سهولت تردد، دسترسی به پایانه مرزی شوشمی، رونق اقتصادی و گردشگری عملیات تعریض و بهسازی محور پاوه به نوسود با انجام انفجار ترانشه سنگی در کلیومتر ۱۹ انجام شد.

وی افزود: عملیات تثبیت و پایدار سازی ترانشه معکوس و ریزشی دوآب در محور پاوه به نوسود با اجرای عملیات حفاری و انفجار انجام شده است.

کهریزی درباره این عملیات گفت: ترانشه موسوم به نیم تونل در کیلومتر ۱۹ محور پاوه به نوسود در سه مقطع به طول ۱۵۰ متر با اجرای عملیات حفاری چاله‌ها به تعداد ۵۰ چاله و آتشباری و انفجار ایمن سازی شد.

وی عنوان کرد: ترانشه موسوم به نیم تونل داری شیب معکوس و ترک خوردگی سنگ‌های کوه بود که خطر ریزش آن به روی کاربران جاده‌ای بسیار جدی بود.

سید شهرام کهریزی در پایان افزود: شهرستان مرزی پاوه دارای ۶۲۰ کیلومتر راه دسترسی است که تمامی محور در میسر کوهستانی قرار دارد.

لینک کوتاه : https://asrekermanshah.ir/?p=24365

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.