افزونه پارسی دیت را نصب کنید
0

 ۴۰۰ هزار خودرو در کرمانشاه با پلاک ۱۹

  • کد خبر : 24412
  • 13 ژانویه 2024 - 16:45
 ۴۰۰ هزار خودرو در کرمانشاه با پلاک ۱۹

نوروزی شهر دار کرمانشاه : معابر در شهر با تردد خودروها هم‌خوانی ندارد یعنی سطح معابر ما نسبت به خودروهایی که در شهر کرمانشاه در حال تردد هستند کمتر است و تعداد پلاک‌های ۱۹ کرمانشاه برابر آماری که موجود است ۴۰۰ هزار خودرو در کرمانشاه با پلاک ۱۹ داریم. عصر کرمانشاه  نورزوی گفت  : معابری […]

نوروزی شهر دار کرمانشاه : معابر در شهر با تردد خودروها هم‌خوانی ندارد یعنی سطح معابر ما نسبت به خودروهایی که در شهر کرمانشاه در حال تردد هستند کمتر است و تعداد پلاک‌های ۱۹ کرمانشاه برابر آماری که موجود است ۴۰۰ هزار خودرو در کرمانشاه با پلاک ۱۹ داریم.

عصر کرمانشاه  نورزوی گفت  : معابری که وجود دارد با تعداد خودروهای هم‌خوانی ندارد چون کرمانشاه مرکز استان است و خودروهای دیگری از شهرستان‌های اطراف در کرمانشاه تردد دارند بنابراین ما مجبوریم شبکه معابرمان را توسعه دهیم.

نوروزی ادامه داد: پیاده روها توسط مغازه دارها اشغال شده که در اقدامات بعدی در خصوص انضباط شهری مغازه دارهایی که اطراف مغازه خود را اشغال کرده‌اند باید تخلیه کنند زیرا این کار تخلف محسوب می‌شود و ما با آن‌ها مقابله می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در ابتدا ما به تمام مغازه دارانی که باعث شد معبر همشهریان در پیاده روها شده‌اند اخطار می‌دهیم و طی فرصتی که به آن‌ها داده شده است اگر جمع آوری نکنند محصولات خود را در نهایت از طریق قانون اقدام خواهد شد.

شهردار کرمانشاه گفت: در مرحله بعدی برای انضباط شهری ساماندهی تابلوها است و تابلوها غیر مجاز با ابعاد مختلفی که مجاز نیست نصب شده که باعث آلودگی بصری شده است و ما در تلاش ساماندهی آن هستیم و اصناف هم در خصوص انضباط شهری و پیاده روها به ما قول همکاری داده است که حداقل انضباطی را به محورهای اصلی و تجاری شهر کرمانشاه بدهیم.

وی خاطرنشان کرد: طرح انضباط شهری، طرح جمع‌آوری پسماند و طرح جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی در دست اقدام است و بخشی از آن را تا قبل از عید نوروز انجام خواهیم داد.

لینک کوتاه : https://asrekermanshah.ir/?p=24412

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.