افزونه پارسی دیت را نصب کنید
0

دشمن برای جلوگیری از اعتراض و دفاع مردم از حقوق خود هر کاری کردند

  • کد خبر : 24535
  • 31 ژانویه 2024 - 17:12

عصر کرمانشاه  مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تصریح کرد: دشمن برای جلوگیری از اعتراض و دفاع مردم از حقوق خود هر کاری کردند و ۱۵ سال رهبر مردم را تبعید کردند با این حال وی به طور دورادور فعالیت مردم را در زمینه اعتراضات مدیریت و رهبری می‌کرد. سلمان محمدی پیش از ظهر […]

عصر کرمانشاه  مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تصریح کرد: دشمن برای جلوگیری از اعتراض و دفاع مردم از حقوق خود هر کاری کردند و ۱۵ سال رهبر مردم را تبعید کردند با این حال وی به طور دورادور فعالیت مردم را در زمینه اعتراضات مدیریت و رهبری می‌کرد.

سلمان محمدی پیش از ظهر چهارشنبه در مراسم زنگ انقلاب همزمان با شروع دهه فجر که در مدرسه استقلال کرمانشاه با حضور شده استاندار و جمعی از مسئولان برگزار شد با تبریک چهل و پنجمین سالروز انقلاب اسلامی و دهه فجر، اظهار کرد: با توجه به اینکه پیش از انقلاب اسلامی جمعیت ایران تنها ۳۹ میلیون نفر بوده و اکنون به ۸۰ میلیون نفر رسیده که طبیعتاً بسیاری از این جمعیت پیش از انقلاب را درک نکردند.

وی با تاکید بر اینکه وظیفه امروز ما تبیین دستاوردها و پیشرفت‌های انقلاب اسلامی به نسل جدید است، افزود: در پی تصویب قانون ننگین کاپیتالاسیون مردم ایران تا اعتراض به وضعیت پیش آمده نسبت به حقوق ضایع شده از خود دست به اعتراض زدند که امام خمینی (ره) با افشاگری و حمایت مردم رهبری این اعتراض را به عهده گرفت.

محمدی ادامه داد: نهایتاً در ۱۲ بهمن ماه سال ۵۷ رهبر انقلاب اسلامی ایران به سمت تهران آمد و مردم با بزرگترین استقبال قرن معاصر به پیشواز امام رفتن که با حضور بیش از ۳ میلیون نفر در فرودگاه مهرآباد سخنرانی کوبنده‌ای انجام گرفت که در مجموع آخرین امید رژیم شاه از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه بیشتر دوام نیاورد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه ۹۹ درصد مردم به نظام جمهوری اسلامی ایران رأی دادند، یادآور شد: ملاک رأی مردم بوده از همون ابتدای شکل‌گیری نظام جمهوری اسلام دشمن در پی ایجاد فتنه، عدم تشکیل نظام مردمی و عدم تثبیت این نظام بوده که در این راستا جنگ‌های متعدد قومی و قبیله‌ای و در نهایت جنگ هشت ساله را راه اندازی کردند.

وی ادامه داد: در ابتدای انقلاب سه هزار کلاس و اکنون ۱۳ هزار کلاس، سرانه فضای ورزشی از سه هزار متر مربع به ۱۰۳ هزار و ۵۰۰ متر مربع و همچنین سرانه فضای آموزشی به ۶.۴ افزایش پیدا کرده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تاکید کرد: در حوزه سوادآموزی نیز پیش از انقلاب تنها ۴۷ درصد مردم با سواد بودند اما اکنون این آمار به ۹۸ درصد رسیده که با ۵۰ درصد رشد مواجه است و بر اساس توجه به زنان به ویژه برای ایجاد حضور در زمینه‌های اجتماعی فاصله سواد زنان با مردان از ۲۶ درصد به ۱۰ درصد رسیده است.

وی در پایان با تاکید بر لزوم حضور در عرصه‌های مهم کشور به ویژه انتخابات، گفت: اکنون در کنار هم متعهد می‌شویم که مقتدرانه و با صلابت به سوی قله‌ها پیش رفته و در عرصه انتخابات به عنوان سنگر پیش رو پرشورتر از هر سال پای صندوق‌های رأی حضور پیدا کنیم.

لینک کوتاه : https://asrekermanshah.ir/?p=24535

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.