افزونه پارسی دیت را نصب کنید
0

جامعه ورزشی هویت کردستان است/‌دشمن هویت ملی و تمامیت ارضی ما را مورد هدف قرار داده است

  • کد خبر : 24572
  • 04 فوریه 2024 - 23:59
جامعه ورزشی هویت کردستان است/‌دشمن هویت ملی و تمامیت ارضی ما را مورد هدف قرار داده است

استاندار کردستان جامعه ورزشی را هویت استان خواند و گفت: مجموعه هیات‌های ورزشی و ورزش و جوانان باید بتوانند پای کار باشند تا ورزش استان مستعد و شکوفا شود. عصر کرمانشاه    به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل زارعی‌کوشا عصر یکشنبه در آئین تجلیل از داوران، مربیان و مدال آوران کردستانی عرصه‌های ملی و فراملی ضمن […]

استاندار کردستان جامعه ورزشی را هویت استان خواند و گفت: مجموعه هیات‌های ورزشی و ورزش و جوانان باید بتوانند پای کار باشند تا ورزش استان مستعد و شکوفا شود.
عصر کرمانشاه    به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل زارعی‌کوشا عصر یکشنبه در آئین تجلیل از داوران، مربیان و مدال آوران کردستانی عرصه‌های ملی و فراملی ضمن تبریک ایام دهه فجر و ایام ماه رجب اظهار کرد: بخش وسیعی از جامعه ما را ورزشکاران تشکیل می‌دهند و جامعه ورزشی ما هویت ما است.
وی بیان کرد: ورزش بخشی از جامعه ماست و ورزشکاران بخش عظیمی از جامعه ما را تشکیل می‌دهند.
استاندار کردستان تصریح کرد: در بحث پیروزی‌ها ورزشکاران و قهرمانان تنها در رشته خود بر سکوی قهرمانی قرار نمی‌گیرند بلکه پرچم‌داران و نمایندگان کشور هستند.
زارعی‌کوشا ادامه داد: کشور پر افتخار ما در طول تاریخ پر برکت خود در عرصه‌های مختلف ورزشی توانسته بهترین و پرچم دار باشد.
وی افزود: برای رهایی از یوغ استکبار جوانان ما تلاش بسیاری کردند و ۲۰۰ هزار شهید از بهترین جوان و فرزندان ما تقدیم این انقلاب شد.
‌دشمن هویت ملی و تمامیت ارضی ما را مورد هدف قرار داده است
استاندار کردستان اذعان کرد: مهمترین موضوع که مورد هدف دشمنان است، هویت ملی، انسجام ملی و تمامیت ارضی ماست که همواره در تیررس دشمنان قرار دارد.
زارعی‌کوشا بیان کرد: فضای تنگی که سال قبل برای ورزشکاران ما توسط معاندین و رسانه‌های آنها ایجاد شد تا فضا را برای ورزشکاران ما در عرصه بین‌المللی تنگ کند در ذهن ما مانده است.
وی تصریح کرد: برخی چهره‌های داخلی که دنباله‌رو رسانه‌ای خود فروخته آب در آسیاب دشمن ریختند و ورزشکاران کشور که حاضر در صحنه بین‌الملل بودند را مورد تحقیر قرار دادند، کاری ناشایست انجام دادند.
استاندار کردستان عنوان کرد: در مسابقه اخیر هم رسانه‌های معاند در اوج بی‌سوادی و ناآگاهی خود و کشور را تحقیر می‌کردند اما در نهایت توفیق قهرمانی نصیب ما شد.
زارعی‌کوشا بیان کرد: غافل از تمام ضعف‌ها و مشکلات ژاپن بر توان و قدرت آنها منکر نبوده و بر ضعف‌های داخلی هم واقف هستیم اما ناآگاهی برخی در بیان جملات و کلمات موجب ناراحتی مردم می‌شود و نباید با خود تحقیری و خوش رقصی سعی در تخریب ورزشکاران داخلی داشته باشند.
وی گفت: کردستان سرشار از استعداد، توانمندی و خودباوری است و خادمان مردم در استان برای فراهم کردن شرایط شکوفایی استعدادها در تلاشند.
زارعی‌کوشا ادامه داد: مجموعه هیأت‌های ورزشی و ورزش و جوانان باید بتوانند پای کار باشند تا ورزش استان مستعد و شکوفا شود.
وی بیان کرد: برادری و اتحاد بین مجموعه‌های استان به ورزش استان استمرار و در شکوفایی استعدادها کمک خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://asrekermanshah.ir/?p=24572

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.