افزونه پارسی دیت را نصب کنید
0

راهپیمایی ۲۲ بهمن نمایش قدرت ملی ملت ایران است‌.

  • کد خبر : 24608
  • 09 فوریه 2024 - 23:04
راهپیمایی ۲۲ بهمن نمایش قدرت ملی ملت ایران است‌.

عصر نیوز کرمانشاه- امام جمعه کرمانشاه با تاکید بر ضرورت حضور حداکثری در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن نمایش قدرت ملی ملت ایران است‌. حبیب الله غفوری در خطبه سیاسی عبادی نماز جمعه این هفته که در مسجد جامع کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: تقوا یکی از ویژگی‌های نجات دهنده انسان برای نجات […]

عصر نیوز کرمانشاه- امام جمعه کرمانشاه با تاکید بر ضرورت حضور حداکثری در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن نمایش قدرت ملی ملت ایران است‌.

حبیب الله غفوری در خطبه سیاسی عبادی نماز جمعه این هفته که در مسجد جامع کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: تقوا یکی از ویژگی‌های نجات دهنده انسان برای نجات در روز قیامت خواهد بود چرا که در روز قیامت همگی در حال فرار هستند و کسی کمک نمی‌کند.

امام جمعه کرمانشاه همچنین به در پیش داشتن ایام الله دهه فجر و یادآوری وقایع پیروزی این انقلاب، تصریح کرد: این انقلاب دست خالی به پیروزی رسید که امام خمینی (ره) با تکیه بر بینش الهی مردم را در مسیر پیروزی و بیرون راندن رژیم ستمشاهی هدایت می‌کرد و در نهایت با حضور مردم همیشه در صحنه حرکت انقلابی مردم به ثمر نشست.

وی با اشاره به اینکه بیانیه «گام دوم انقلاب» نسخه کامل برای اسلام در جهان است، عنوان کرد: امروز نسل جوانان و مؤمن ما باید این بیانیه را خط به خط حفظ کند و بر آن مسلط شود تا به وظایف خود مشرف و آگاهی پیدا کند تا در مسیر درست و رو به پیشرفت گام بردارد.

حجت‌الاسلام غفوری به میدان‌داری جوانان در عرصه‌های مختلف اشاره و عنوان کرد: بر همین اساس و تکیه بر خود کفایی روحیه «ما می‌توانیم» به جامعه تزریق شد تا با خلق دستاوردهای جدید در کنار امنیت و حفظ تمامیت ارضی در جهان قدرت نمایی کنیم.

حجت‌الاسلام غفوری در پایان یادآور شد: راهپیمایی ۲۲ بهمن مهمترین رخداد در روزهای پیش روی مردم ایران است که برای نمایش قدرت ملی خود به جهان باید با شکوه و عظمت هرساله خود برگزار شود و همگان باید بدانند که روزی خواهد آمد که به ابرقدرت در سطح ملی و منطقه‌ای خواهد شد.

منبع مهر

لینک کوتاه : https://asrekermanshah.ir/?p=24608

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.