افزونه پارسی دیت را نصب کنید
0

ورزشکاران، پهلوانان و قهرمانان در جامعه محل رجوع هستند و نگاه، گفتار و رفتار آنها الگو است.

  • کد خبر : 24666
  • 18 فوریه 2024 - 0:29
ورزشکاران، پهلوانان و قهرمانان در جامعه محل رجوع هستند و نگاه، گفتار و رفتار آنها الگو است.

عصر کرمانشاه   علیرضا قاسمی‌فرزاد عصر شنبه در نشست تبیینی نقش‌آفرینان عرصه ورزش استان، گفت: ورزشکاران، پهلوانان و قهرمانان در جامعه محل رجوع هستند و نگاه، گفتار و رفتار آنها الگو است. وی ادامه داد: فرهنگ بسیار غنی و پُربار ایران اسلامی که الهام گرفته از احکام قرآن و اسلام است توانسته انسان‌های بزرگی در […]

عصر کرمانشاه   علیرضا قاسمی‌فرزاد عصر شنبه در نشست تبیینی نقش‌آفرینان عرصه ورزش استان، گفت: ورزشکاران، پهلوانان و قهرمانان در جامعه محل رجوع هستند و نگاه، گفتار و رفتار آنها الگو است.

وی ادامه داد: فرهنگ بسیار غنی و پُربار ایران اسلامی که الهام گرفته از احکام قرآن و اسلام است توانسته انسان‌های بزرگی در طول تاریخ تربیت کند.

قاسمی‌فرزاد اضافه کرد: با حمایت‌های دولت مردمی و انقلابی ایران قوی در رشته‌های مختلف ورزشی قهرمانان مطرحی در سطوح داخلی و بین‌المللی داریم که مایه‌ی مباهاتند.

استاندار همدان تصریح کرد: احترام به میهن، اخلاق ورزشکاران است که پس از قهرمانی پرچم کشور که سنبل تمام خوبی‌هاست را می‌بوسد، امروز در مصاف سختی با نظام استکبار جهانی هستیم که نمی‌خواهند کشور ما سیادت و برتری داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه به‌رغم همه‌ی مشکلات، ایران عزیز ما در عرصه‌های مختلف برتری چشمگیری در سطح جهان دارد، افزود: برای استمرار صلابت و استحکام ایران اسلامی، مردم باید در صحنه باشند و مانند حماسه‌ای که در راهپیمایی دشمن‌شکن ۲۲ بهمن امسال خلق کردند، در انتخابات نیز جشن ملی اصلی را پای صندوقهای رأی برپا کنند.

قاسمی‌فرزاد بیان کرد: هر رأی در انتخابات یک تیر به قلب دشمنان است و ورزشکاران باید همانند برهه‌های حساس ورزشی، در راستای مشارکت حداکثری تلاش کنند و برای وطن افتخار بیافرینند.

وی ادامه داد: با انسجام ملی آحاد ملت به‌ویژه ورزشکاران، ناامیدی و یأس را بر دشمنان مستولی می‌کنیم.

منبع مهر

لینک کوتاه : https://asrekermanshah.ir/?p=24666

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.