افزونه پارسی دیت را نصب کنید
0

آغاز عملیات اجرایی یک هزار و ۱۳۰ واحد مسکونی برای دانشگاهیان کرمانشاه

  • کد خبر : 24673
  • 18 فوریه 2024 - 18:27
آغاز عملیات اجرایی یک هزار و ۱۳۰ واحد مسکونی برای دانشگاهیان کرمانشاه

عصر کرمانشاه : مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از آغاز عملیات اجرایی یک هزار و ۱۳۰ واحد مسکونی برای دانشگاهیان کرمانشاهی خبر داد. رامین الماسی اظهار کرد: عملیات اجرایی یک هزار و ۱۳۰ واحد مسکونی و خوابگاه دانشجویی متاهلی در کرمانشاه آغاز شد. وی افزود: این عملیات اجرایی و کلنگ‌زنی خوابگاه دانشجویی در حدود […]

عصر کرمانشاه : مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از آغاز عملیات اجرایی یک هزار و ۱۳۰ واحد مسکونی برای دانشگاهیان کرمانشاهی خبر داد.

رامین الماسی اظهار کرد: عملیات اجرایی یک هزار و ۱۳۰ واحد مسکونی و خوابگاه دانشجویی متاهلی در کرمانشاه آغاز شد.

وی افزود: این عملیات اجرایی و کلنگ‌زنی خوابگاه دانشجویی در حدود ۲۹ هکتار زمین با مساحت مسکونی ۱۳ هکتار است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه تصریح کرد: یکی از موضوعات مهمی که در وزارت راه و شهرسازی پیگیری می‌شد مسکن‌دار کردن اعضای هیئت علمی، دانشگاهیان و نخبگان بود که با تفاهم ابتدایی با رؤسای دانشگاه‌های دولتی و دانشگاه‌های آزاد اسلامی این اراضی برای ساخت مسکن این اقشار اختصاص داده شد.

وی ادامه داد: برای بخشی از این اراضی، طراحی‌ها انجام شده و مجوزات لازم اخذ شده و امروز کار آماده‌سازی آغاز می‌شود همچنین برای تسریع امور، وظیفه آماده‌سازی این اراضی به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی واگذار شده و امیدواریم ظرف دو سال آینده این مسکن‌ها آماده شود.

الماسی خاطرنشان کرد: ۲ روش واگذاری برای این واحدها وجود دارد، یکی روش اجاره ۹۹ ساله که بابت زمین هیچ مبلغی دریافت نخواهد شد و زمین به‌صورت رایگان در اختیار دانشگاهیان قرار خواهد گرفت که با آورده متقاضی و تسهیلات بانکی واحدها ساخته خواهد شد و روش دیگر فروش اقساطی زمین است به این ترتیب که اگر متقاضیان تمایل داشته‌باشند مالک زمین شوند زمین در قالب فروش اقساطی به آنها واگذار خواهد شد که در این حالت واحدها توسط خود متقاضی یا تعاونی یا هر شرکتی که خود واحد دانشگاهی به جمع‌بندی برسد ساخته می‌شود.

لینک کوتاه : https://asrekermanshah.ir/?p=24673

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.