افزونه پارسی دیت را نصب کنید
0

برگزاری انتخاباتی باشکوه و پُرشور حول چهار محور مورد انتظار مقام معظم‌رهبری (امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت)

  • کد خبر : 24728
  • 28 فوریه 2024 - 23:23
برگزاری انتخاباتی باشکوه و پُرشور حول چهار محور مورد انتظار مقام معظم‌رهبری (امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت)
حل شعب اخذ آرا متناسب با چک لیست‌ها بررسی شود و طبق زمان‌بندی تعیین شده باید فرآیند اخذ رای آغاز شود. در محل شعب اخذ رای باید دو ساعت قبل از آغاز فرآیند رای‌گیری، تصویری از هیچ نامزد انتخاباتی نباشد.
استاندار ایلام گفت:افتخارآفرینی مردم ایلام در بحث مشارکت بالا در انتخابات، بار دیگر تکرار می‌شود.
 عصر کرمانشاه  به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام عصر روز چهارشنبه ۹ اسفندماه در نشست ستاد انتخابات استان گفت: برگزاری انتخاباتی باشکوه و پُرشور حول چهار محور مورد انتظار مقام معظم‌رهبری (امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت) مدنظر و نتیجه‌ی انتخابات هر چه باشد برای ما ملاک است.
وی با قدردانی از اعضای هیات اجرایی، نظارت و بازرسی انتخابات در استان، افزود: با کمک همه‌ی اعضای هیات اجرایی، نظارت و بازرسی انتخابات یکی پس از دیگری فرآیندها پشت سرگذاشته شد که این گویای آمادگی همه‌ی عوامل و دست اندرکاران برگزاری انتخابات است.
نماینده عالی دولت در استان ایلام خاطرنشان کرد: ایلام رتبه‌ی نخست کشور را در پیکربندی دستگاه‌های احراز هویت کسب کرد.
استاندار ایلام اضافه کرد: محل شعب اخذ آرا متناسب با چک لیست‌ها بررسی شود و طبق زمان‌بندی تعیین شده باید فرآیند اخذ رای آغاز شود. در محل شعب اخذ رای باید دو ساعت قبل از آغاز فرآیند رای‌گیری، تصویری از هیچ نامزد انتخاباتی نباشد.
وی خاطرنشان کرد: مردم مقاوم استان ایلام برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی، برای اعتلای سرزمین پهناور ایران اسلامی، برای عزت، شوکت و دلدادگی همه‌ی آن‌هایی که دلشان در گرو این انتخابات می‌تپد خاصه جبهه مقاومت و همه انسان‌های مظلوم و ستمدیده و انسان‌های آزاده ای که انقلاب شکوهمند اسلامی را نصب العین به عنوان یک استراتژی و یک راهبرد برای رسیدن به آزادی و رهایی از ظلم و جور و استکبار قرار دادند، در صحنه حاضر خواهند شد.
نماینده عالی دولت در استان ایلام با قدردانی از همه دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات در استان، تصریح کرد: امید است که عصاره این زحمات که در روز ۱۱ اسفند به منصه ظهور گذاشته می‌شود به گونه‌ای باشد که دل هر کسی که عِرق ملی دارد، عرق دینی و مذهبی و عرق به ولایت و انسان‌های ستمدیده دارد به گونه‌ای باشد که دل همه را شاد کند.
بهرام نیا اضافه کرد: به همه شما به‌واسطه این همدلی، هماهنگی و همراهی که از آغاز فرآیند انتخابات و تا الان که در آخرین روزهای انتخاباتی هستیم خدا قوت می‌گویم، انشاالله روز جمعه را قدر بدانیم، که همه دلدادگان نظام و انقلاب به آن چشم دوخته‌اند. پس از مشارکت پرشور مردم، «انتخاب اصلح» برای ما بسیار حایز اهمیت است.
نماینده عالی دولت در استان ایلام اضافه کرد: این مردم، مردمی فهیم و دارای بلوغ سیاسی هستند، بنده و شما که به‌عنوان تسهیل‌گر در انتخابات تلاش می‌کنیم، به نتیجه کاری نداریم، نتیجه هر چه بود از طرف مردم قابل احترام است؛ ما فقط حول چهار محور امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت که رهبر انقلاب برای ما مشخص کردند، تسهیل‌گر هستیم.
وی با تاکید بر آمادگی همه‌ی دست‌اندرکاران انتخابات، گفت: به دلیل اهمیت بالای انتخابات، ستاد بحران استان و شهرستان‌ها تا پایان رای‌گیری در حالت آماده‌باش کامل باشند.
بهرام‌نیا با بیان این‌که اطراف صندوق‌ها نباید تجمع باشد، عنوان کرد: درز هرگونه اطلاعات در زمان برگزاری انتخابات ممنوع است و با خاطیان این حوزه برخورد قانونی می‌شود.
وی در خصوص پایان مهلت تبلیغات کاندیداها خاطرنشان کرد: از روز پنجشنبه و در فاصله‌ی ۲۴ ساعت مانده به فرآیند برگزاری انتخابات، تبلیغات ممنوع است.
استاندار ایلام اضافه کرد: بازرسان هرگونه گزارش و یا تخلفی را به دقت بررسی و در صورت حصول اطمینان با مستندات به نماینده‌ی فرماندار در شعب اخذ رای اطلاع دهند و همه‌ی عوامل اجرایی انتخابات، باید بی‌طرف باشند.
.بهرام‌نیا عنوان کرد: نمایندگان فرماندار بعد از پایان شمارش آرا، اعتراض نمایندگان کاندیداها که به آنان اعلام می‌شود را طبق قانون بررسی کنند.
لینک کوتاه : https://asrekermanshah.ir/?p=24728

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.