×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

 عصر کرمانشاه- سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از آغاز پیش فروش بلیت سفرهای نوروزی از ۲۰ اسفند بصورت حضوری و غیر حضوری خبر داد.

سید شهرام کهریزی خبر داد : با توجه به نزدیک شدن به ایام تعطیلات نوروزی پیش فروش بلیت سفرهای نوروزی از ۲۰ اسفند بصورت حضوری در نمایندگی‌های تعاونی مسافربری، باجه متمرکز فروش بلیط در پایانه مسافربری شهید کاویانی و بصورت اینترنتی آغاز می‌شود.

وی افزود: اصلی ترین هدف اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه برای سفرهای نوروزی همشهریان رضایتمندی حداکثری مسافرین جاده‌ای با بهبود ایمنی و ارتقای سطح خدمات سفرها است.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه عنوان کرد: پیگیری و نظارت مستمر بر فروش بلیت‌های نوروزی با حضور کارکنان این اداره کل انجام می‌شود و ۸۵ درصد ظرفیت ناوگان تحت پوشش برای ایام نوروز با رعایت ضوابط، مقررات و بخشنامه‌های مرتبط پیش فروش می‌شود.

وی از برگزاری جلسات مستمر با انجمن‌های صنفی فعال در حوزه مسافربری خبر داد و گفت: در این جلسات نسبت به انجام سرویس‌های منظم، جایگزینی ناوگان بجای ناوگانی که در مبدا یا مقصد سفر بدلیل نقص فنی قادر به انجام سفر نمی‌باشند، توقف در هنگام اذان در نمازخانه‌ها و مجتمع‌های خدمات رفاهی موجود در محورهای مواصلاتی و… تاکید شده است.

کهریزی افزود: استان کرمانشاه دارای ۱۷۶ دستگاه اتوبوس، ۸۳۱ دستگاه مینی بوس و ۱ هزار و ۷ دستگاه سواری است که همگی برای انجام سفرهای نوروزی ساماندهی و پایش شده اند.

وی در پایان از هموطنان گرامی خواست که تهیه بلیت‌های نوروزی خود را هرچه سریع‌تر انجام دهند و در صورت مشاهده هرگونه مشکل اهم از گران فروشی، عدم ارائه بلیت و… مشکلات را با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها بصورت شبانه مطرح نمایند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true