افزونه پارسی دیت را نصب کنید
0

همدان در جمع سه استان برتر کشور / کرمانشاه رده بیستم

  • کد خبر : 24793
  • 15 مارس 2024 - 12:33
همدان در جمع سه استان برتر کشور / کرمانشاه رده بیستم

به گزارش  عصر کرمانشاه  مرکز ملی بهبود فضای کسب و کار با اعلام آخرین رتبه‌بندی استان‌ها در صدور شناسه یكتا، از صدور ۱۶۲ هزار شناسه یكتا برای پروانه كسب‌های كاغذی و قدیمی خبر داد. مرکز ملی بهبود فضای کسب و کار آخرین رتبه‌بندی استان‌ها در صدور شناسه یکتا برای پروانه‌های کسب کاغذی را تا 18 […]

به گزارش  عصر کرمانشاه  مرکز ملی بهبود فضای کسب و کار با اعلام آخرین رتبه‌بندی استان‌ها در صدور شناسه یكتا، از صدور ۱۶۲ هزار شناسه یكتا برای پروانه كسب‌های كاغذی و قدیمی خبر داد.
مرکز ملی بهبود فضای کسب و کار آخرین رتبه‌بندی استان‌ها در صدور شناسه یکتا برای پروانه‌های کسب کاغذی را تا 18 اسفندماه ۱۴۰۲ منتشر کرد.

بر این اساس استان‌های لرستان، گیلان و همدان در صدر جدول حذف پروانه کسب‌های کاغذی هستند و استان‌های آذربایجان غربی، کهگیلویه و بویراحمد و ایلام در قعر جدول حذف پروانه کسب‌های قدیمی و کاغذی هستند.

صدور ۱۶۲ هزار شناسه یكتا برای پروانه كسب های كاغذی و قدیمی/ آخرین رتبه بندی استان‌ها در صدور شناسه یكتا
مرکز ملی بهبود فضای کسب و کار آخرین رتبه بندی استان ها در صدور شناسه یکتا برای پروانه های کسب کاغذی را تا 18 اسفند ماه منتشر کرد.
بر این اساس استان های لرستان، گیلان و همدان در صدر جدول حذف پروانه کسب های کاغذی هستند و استان‌های آذربایجان غربی، کهگیلویه و بویراحمد و ایلام در قعر جدول حذف پروانه کسب های قدیمی و کاغذی هستند.
بر این اساس استان کرمانشاه با صدور 2578در رده 20 جدول قرار دارد
بر اساس نظارت مستمر مرکز ملی بهبود فضای کسب و کار و اعلام منظم رتبه بندی استان ها در صدور شناسه یکتا برای پروانه های کسب کاغذی؛ وضعیت برخی استان ها نسبت به اعلام قبلی یعتی 15 اسفند ماه بهبود داشته و برخی استان ها افت داشته اند.

 

 

لینک کوتاه : https://asrekermanshah.ir/?p=24793

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.