• امروز : پنجشنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کل اخبار 4427اخبار امروز : 0
0

تردد در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه از ۱۱.۵ میلون تردد گذشت

  • کد خبر : 24901
تردد در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه از ۱۱.۵ میلون تردد گذشت
۱۲۰ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر استان کرمانشاه جابجا شده است

عصرکرمانشاه- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: تردد در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه از ۱۱.۵ میلون تردد گذشت.

سید شهرام کهریزی  اظهار کرد: از ۲۴ اسفند تا پایان روز ۱۲ فروردین ۱۱ میلیون ۵۵۸ هزار تردد در کلیه محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه به ثبت رسیده است.

وی افزود: از این تعداد بیش از ۱۰ میلیون و۲۷۸ هزار تردد مربوط به خودروهای سبک و یک میلیون و ۲۸۰ هزار تردد مربوط به خودروهای سنگین بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: پرترددترین محور استان محور بیستون به کرمانشاه با ثبت بیش از ۶۰۰ هزار و کمترین تردد نیز در جاده دوم محور قصرشیرین به سرپل‌ذهاب به میزان ۲ هزار و ۲۶۴ تردد بوده است.

وی درباره جابجایی مسافر از آغاز طرح نوروزی گفت: ۱۲۰ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر استان کرمانشاه جابجا شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۳ درصدی دارد.

کهریزی در پایان افزود: تداوم طرح نوروزی راهداری تا پایان روز سیزدهم فروردین ادامه دارد، که نیروهای راهداری و گشت‌های راهداری در کلیه محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه، راهدارخانه‌ها و… در آماده باش کامل هستند.

لینک کوتاه : https://asrekermanshah.ir/?p=24901

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.