×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

حجت الاسلام حبیب الله غفوری در خطبه‌های نماز جمعه کرمانشاه اظهار کرد: عبادات شما در ماه مبارک رمضان، با شرکت در راهپیمایی روز قدس، به جهاد فی‌سبیل‌الله مهر تأیید خورد.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه با بیان اینکه مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا دعا است، عنوان کرد: خداوند متعال و وجود مقدس حضرت ولی‌عصر (ارواحنافداه) قدردان شما هستند که یکپارچه در حمایت از مظلوم، در مقابل ظالم ایستادید. خداوند متعال این جهاد قطعی فی‌سبیل‌الله را از شما قبول بفرماید. من هم خاک پای شما را که قدم در راه جهاد فی‌سبیل‌الله نهادید، توتیای چشمانم می‌کنم.

وی افزود: این حضور به‌معنای اعلام موضع رسمی و اعلام انزجار از استکبار جهانی و رژیم صهیونسیتی به‌عنوان دشمن‌ترین دشمنان خدا است.

امام‌جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه مهم‌ترین هنر روز قدس این بود که نگذاشت دشمن با تبلیغات جهنمی مسئله قدس را به فراموشی بسپارد، بیان کرد: امام راحل (رحمة‌الله‌علیه) روز قدس را اوایل انقلاب تأسیس فرمود زیرا می‌دید که روز قدس منجر به نابودی قطعی رژیم صهیونسیتی خواهد شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه، با تصریح اینکه امروز مسئله قدس و فلسطین به مسئله اول دنیا تبدیل شده است و اسرائیلی که مدعی نیل تا فرات بود، امروز به هر جنایتی دست می‌زند که فقط موجودیت حقیر خودش را بتواند حفظ کند، عنوان کرد: مجاهدت‌، ایستادگی و استقامت شما مردم شریف است که الگوی ملت فلسطین شد تا در مقابل ظلم بایستد. به‌فضل خدا با پیروزی ملت فلسط

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true