×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

عصر کرمانشاه :مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: با توجه به بارش باران و برف در روز عید فطر کلیه پرسنل راهداری در آماده باش کامل بود و ۳۶ مقطع ریزش برداری در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه انجام شده است.

عصر کرمانشاه، سید شهرام کهریزی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته در روز عید فطر با توجه به پیش بینی بارش باران کلیه نیروهای راهداری در قالب ۴۹ اکیپ راهداری در محورهای مواصلاتی در آماده باش کامل بودند و ۳۶ مقطع ریزش برداری و رفع آبگرفتگی سطح راه ها در جاده های استان انجام شده است.

وی گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته: عملیات برف روبی و نمک در محور شهرستان سنقر و کلیایی به قروه محدوده خسرو آباد بطول ۴ کیلومتر باند انجام و ۱۰ تن شن و نمک جهت جلوگیری از یخ‌زدگی جاده مصرف شده است.

کهریزی عنوان: عملیات رفع آبگرفتگی، پاکسازی قنو، پاکسازی سطح راه از گل ولای، هدایت رواناب ها و هدایت آب‌های سطحی ناشی از بارندگی در محور های مواصلاتی استان کرمانشاه انجام شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ادامه داد: با وجود ادامه بارش‌ها در استان کرمانشاه و با تلاش عوامل راهداری همه راه‌های اصلی، فرعی و روستایی استان باز و تردد در آنها جریان دارد.

سید شهرام کهریزی یادآور شد: کاربران جاده ای در صورت مشاهده هرگونه عارضه در محورهای مواصلاتی می توانند با شماره گیری ۱۴۱ مرکز مدیریت راه ها بصورت شبانه روزی مشکلات را مطرح نمایند، تا در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به رفع آن اقدام شود.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true