افزونه پارسی دیت را نصب کنید
0

بایستی فضای باز فرهنگی را برای اصحاب فرهنگ و هنر فراهم آوریم

  • کد خبر : 11719
  • 30 آوریل 2018 - 5:56
بایستی فضای باز فرهنگی را برای  اصحاب فرهنگ و هنر فراهم آوریم
رویکرد تولیدات فرهنگی باید حمایت از کالای ایرانی باشد

عصر کرمانشاه : مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، حمایت از کالای ایرانی را نیازمند فرهنگسازی دانست و گفت: تولیدات حوزه فرهنگ و هنر باید با رویکرد حمایت از تولیدات داخلی در دستور کار قرار بگیرند.

اولین جلسه شورای اداری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، یکشنبه(9 اردیبهشت) با موضوع بررسی عملکرد سال 96، برنامه های سال جاری، بررسی مسائل و مشکلات حوزه های مختلف و شهرستان های تابعه برگزار شد.

حجت الاسلام رحیم جعفری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، در این جلسه با تبریک اعیاد شعبانیه، گفت: با وجود اختلاف سلیقه هایی که در حوزه فرهنگ داریم، برای اینکه اهداف وزارتخانه محقق شود چند مبنای کلی داریم؛ که قانون مداری و اخلاق مداری از اساسی ترین آنهاست.

وی با اشاره به اهمیت حوزه وظایف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اظهار کرد: ما به نوعی مسئول اخلاق مردم هستیم و باید در فرهنگ مردم تاثیرگذار باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، تاکید کرد: بایستی فضای باز فرهنگی را برای همه به خصوص اصحاب فرهنگ و هنر فراهم آوریم تا با فراق بال به فعالیت خود ادامه دهند.

جعفری، با اشاره به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری به نام حمایت از کالای ایرانی،بیان کرد: معضل بیکاری یکی از بحران های اصلی استان کرمانشاه است لذا حساسیت و اهمیت فرهنگ سازی حمایت از تولید داخلی با توجه به شرایط موجود بیش از پیش احساس می شود.

وی با اشاره به نقش تأثیرگذار اصحاب فرهنگ و هنر در این حوزه، تأکید کرد: حمایت از کالای ایرانی باید سرلوحه برنامه های حوزه فرهنگ و هنر استان قرار گیرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، تصریح کرد: تولیدات فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد، از جمله موسیقی، هنرهای تجسمی، نمایش، ادبیات و…همه و همه از فرهنگ ناب ایرانی نشأت گرفته است.

وی در پایان از روسای ستادی و روسای ادارات شهرستان های تابعه درخواست کرد برنامه های فرهنگی و هنری خود را با محوریت حمایت از کالای ایرانی در قالب همایش و جشنواره پیشنهاد دهند

منبع شبستان

لینک کوتاه : https://asrekermanshah.ir/?p=11719

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.