افزونه پارسی دیت را نصب کنید
0

دستگیری عوامل درگیری مسلحانه در کرمانشاه

  • کد خبر : 11623
  • 13 آوریل 2018 - 6:56
دستگیری عوامل درگیری مسلحانه در کرمانشاه
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری عوامل ایجاد نزاع دسته جمعی توسط پلیس خبر داد.

عصر کرمانشاه : ؛سرهنگ “حسین براری” فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: به دنبال وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی در یکی از شهرک‌های حاشیه‌ای شهر کرمانشاه، ماموران کلانتری به منظور بررسی موضوع سریعا راهی منطقه شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه افزود: پس از حضور ماموران مشخص شد دو خانواده به دلیل اختلافات شخصی و خانوادگی با یکدیگر درگیر شده و اقدام به تیر اندازی کرده اند که با حضور به موقع پلیس در محل حادثه درگیری خاتمه پیدا کرد.
سرهنگ براری با بیان اینکه در این درگیری یک نفر بر اثر تیر اندازی مجروح شد، افزود: این شخص با کمک عوامل مرکز فوریت‌های پزشکی به بیمارستان منتقل گردید.
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه یادآور شد: ماموران انتظامی پس از حضور در صحنه درگیری، ۵ نفر از عوامل اصلی درگیری را دستگیر و به منظور سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی کردند.
وی با بیان اینکه حضور به موقع پلیس مانع گسترش نزاع شد، تاکید کرد: برخورد با چنین مواردی یکی از وظایف پلیس است و تحت هیچ شرایطی اجازه ایجاد ناامنی نخواهیم داد.
سرهنگ براری در پایان گفت: پلیس با هرگونه ناامنی در جامعه قاطعانه برخورد می‌کند و افرادی که به هر دلیل دست به قانون شکنی میزنند، بدانند که عواقب سختی در انتظار آن هاست.

لینک کوتاه : https://asrekermanshah.ir/?p=11623

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.