افزونه پارسی دیت را نصب کنید
0

حسینی در صدر نظرسنجی AFC/جذب نیمار توسط یوونتوس

  • کد خبر : 14652
  • 15 می 2020 - 23:03
حسینی در صدر نظرسنجی AFC/جذب نیمار توسط یوونتوس

عصر کرمانشاه در بسته خبری ورزشی عصر کرمانشاه  اخبار کوتاه و خواندنی را خواهیم خواند /حسینی در صدر نظرسنجی AFC/جذب نیمار توسط یوونتوس/سردار آزمون اولین بازیکن در لیست جنارو گتوزو سرمربی ناپولی است./کالیدو کولیبالی از سوی بندرنشینان در لیست فروش قرار گرفته کارشناس نقل و انتقالات فوتبال ایتالیا گفت: سردار آزمون اولین بازیکن در لیست […]

عصر کرمانشاه در بسته خبری ورزشی عصر کرمانشاه  اخبار کوتاه و خواندنی را خواهیم خواند /حسینی در صدر نظرسنجی AFC/جذب نیمار توسط یوونتوس/سردار آزمون اولین بازیکن در لیست جنارو گتوزو سرمربی ناپولی است./کالیدو کولیبالی از سوی بندرنشینان در لیست فروش قرار گرفته

کارشناس نقل و انتقالات فوتبال ایتالیا گفت: سردار آزمون اولین بازیکن در لیست جنارو گتوزو سرمربی ناپولی است.
«آلفردو پدولا» کارشناس نقل و انتقالات فوتبال ایتالیا به درباره آخرین وضعیت باشگاه ناپولی ایتالیا گفت: خوزه کایخون در پایان فصل، ناپولی را ترک می کند. میلیک همچنان به ناپولی برای تمدید قرارداد پاسخ منفی می دهد و نمی خواهد قراردادش را تمدید کند.
آلفردو ادامه داد اولین بازیکن در لیست گتوزو (سرمربی ناپولی) آزمون است. این بازیکن که اکنون در تیم زنیت روسیه است، «کامپانیا» را دوست دارد. در هفته های پیش رو امکان دارد تماس های جدیدی با این مهاجم گرفته شود.

جذب نیمار توسط یوونتوس
طبق اعلام روزنامه ال موندودیپورتیو، تیم ایتالیایی پروژه خرید نیمار از پاری سن ژرمن را کلید زده است. مدیران تورینی بر این باور هستند که در صورت حضور نیمار در تیم‌شان، بر توانایی خط حمله بسیار افزوده خواهد شد

حسینی در صدر نظرسنجی AFC
سیدحسین حسینی، دروازه‌بان تیم استقلال در نظرسنجی AFC برای برترین سیو لیگ قهرمانان آسیا با اختلاف فاحش عنوان بهترین سیو را تا امروز به خود اختصاص داده است. در رده دوم این نظرسنجی هم علیرضا بیرانوئند سنگربان پرسپولیس قرار دارد.
این نظرسنجی تا ۱۸ می، یعنی سه روز دیگر ادامه دارد.
استیماچ: از پیشنهاد استقلال هیجان زده بودم
تعجب می‌کنم که برانکو سرمربی تیم ملی نشد
ایگور استیماچ گفت: حضورم در تهران برای مذاکره و پیوستن به استقلال برایم تبدیل به کابوس شد، کسانی که در باشگاه استقلال بودند شروع کردند به تغییرات در شروطی که درباره آن‌ها به توافق رسیده بودیم.
باشگاه ناپولی حاضر است کالیدو کولیبالی مدافع سنگالی‌اش را بفروشد، اما باید پیشنهادی که باب میل‌شان است برای‌شان ارسال شود.
کالیدو کولیبالی از سوی بندرنشینان در لیست فروش قرار گرفته
روزنامه «گاتزتا دلو اسپورت» خبر داد، احتمالاً خروجی بعدی باشگاه ناپولی، کولیبالی ۲۸ ساله خواهد بود. این بازیکن پس از ۶ سال پوشیدن پیراهن پارتنوپی با پیشنهاد جدی لیورپول و پاری‌سن‌ژرمن به جدایی نزدیک شده. پیش از این مبلغ فروش او ۱۰۰ میلیون یورو اعلام شده بود، اما با بالاتر رفتن سنش قیمت فعلی او شاید نیمی از این مبلغ باشد.

لینک کوتاه : https://asrekermanshah.ir/?p=14652

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.