افزونه پارسی دیت را نصب کنید
0

۴۴ نفر از زندانیان اورامانات با عفو رهبری آزاد شدند /این اقدام باعث خوشحالی دوستان و یأس و ناامیدی دشمنان شده است.

  • کد خبر : 22187
  • 10 فوریه 2023 - 17:47
۴۴ نفر از زندانیان اورامانات با عفو رهبری آزاد شدند /این اقدام باعث خوشحالی دوستان و یأس و ناامیدی دشمنان شده است.

۴۴ عصر کرمانشاه    نفر از زندانیان اورامانات با حضور ماموستا ملاقادر قادری امام جمعه شهرستان پاوه، با عفو مقام معظم رهبری آزاد شدند. امام جمعه پاوه در این مراسم ضمن تقدیر از اقدام رهبر معظم انقلاب برای عفو این زندانیان، اظهار کرد: این اقدام باعث خوشحالی دوستان و یأس و ناامیدی دشمنان شده است. […]

۴۴ عصر کرمانشاه    نفر از زندانیان اورامانات با حضور ماموستا ملاقادر قادری امام جمعه شهرستان پاوه، با عفو مقام معظم رهبری آزاد شدند.

امام جمعه پاوه در این مراسم ضمن تقدیر از اقدام رهبر معظم انقلاب برای عفو این زندانیان، اظهار کرد: این اقدام باعث خوشحالی دوستان و یأس و ناامیدی دشمنان شده است.

یعقوب حبیبی‌شمس رییس دادگستری پاوه نیز، گفت: در اجرای منویات و دستور مقام معظم رهبری دادگستری شهرستان پاوه، به‌عنوان اولین دادگستری این عفو را امروز به طور کامل اجرا می‌کند.

وی ادامه داد: زندان پاوه ۱۴۰ زندانی از شهرستان‌های پاوه، روانسر، جوانرود و ثلاث باباجانی دارد که امروز ۴۴ نفر از آن‌ها آزاد شدند.

رییس دادگستری پاوه یادآور شد: این زندانیان کتبا متعهد شده که از این به بعد تکرار جرم نداشته باشند و از رأفت اسلامی مقام معظم رهبری تقدیر و تشکر کردند.

لینک کوتاه : https://asrekermanshah.ir/?p=22187

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.