افزونه پارسی دیت را نصب کنید
0

مسئولیت کودکستان‌ها و مهد کودک‌ها به آموزش و پرورش واگذار شده است

  • کد خبر : 24244
  • 17 دسامبر 2023 - 16:32
مسئولیت کودکستان‌ها و مهد کودک‌ها به آموزش و پرورش واگذار شده است

وزیر آموزش و پروش گفت: ویژه بُعد نظارتی بر این مهدکودک‌ها کاملا فراموش شده بود که الان در دستور کار گرفته است. عصر نیوز  – رضا مراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش با اشاره به برنامه‌های این وزارتخانه برای کودکستان‌ها گفت: به موجب مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی مسئولیت کودکستان‌ها و مهد کودک‌ها به آموزش […]

وزیر آموزش و پروش گفت: ویژه بُعد نظارتی بر این مهدکودک‌ها کاملا فراموش شده بود که الان در دستور کار گرفته است.

عصر نیوز  – رضا مراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش با اشاره به برنامه‌های این وزارتخانه برای کودکستان‌ها گفت: به موجب مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی مسئولیت کودکستان‌ها و مهد کودک‌ها به آموزش و پرورش واگذار شده است.

یکی از افتخارات آموزش و پرورش دولت سیزدهم تاسیس سازمان تعلیم و تربیت کودک است که در گام اول مهدکودک‌های موجود را سازماندهی کرد. در گام دوم قرار است آیین‌نامه «تربیت اوان کودکی» که باید یک آیین‌نامه ملی باشد نیز تصویب شده و حالا در دستور کار هیئت دولت است.

در گام سوم نیز دستور العمل‌های تأسیس مدارس کودک‌های جدید را در هیئت امنا تصویب کردند و شرایط مربی، شرایط مدیر مهدکودک و حتی شرایط معاونین مهد نیز مشخص شده است. در گام‌های بعدی نیز حمایت‌های علمی، فرهنگی و تربیتی نیز در دستور کار است. به ویژه بُعد نظارتی بر این مهدکودک‌ها کاملا فراموش شده بود که الان در دستور کار گرفته است.

لینک کوتاه : https://asrekermanshah.ir/?p=24244

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.