افزونه پارسی دیت را نصب کنید
0

بازدید معاون سازمان تنظیم و مقررات وزارت ارتباطات از اجرای طرح فیبر نوری کرمانشاه

  • کد خبر : 24360
  • 04 ژانویه 2024 - 23:24
بازدید معاون سازمان تنظیم و مقررات وزارت ارتباطات از اجرای طرح فیبر نوری کرمانشاه

عصر کرمانشاه، معاون سازمان تنظیم و مقررات وزارت ارتباطات از اجرای طرح پروژه فیبر نوری شهر کرمانشاه بازدید نمود. در این بازدید دکتر روحانی نژاد به اتفاق مدیرکل محترم فناوری اطلاعات، مدیرکل محترم سازمان تنطیم غرب کشور، رئیس هیات مدیره و مدیر پروژه فیبرنوری شرکت آسیاتک و ناظرین پروژه با محوریت سازمان فناوری اطلاعات و […]

عصر کرمانشاه، معاون سازمان تنظیم و مقررات وزارت ارتباطات از اجرای طرح پروژه فیبر نوری شهر کرمانشاه بازدید نمود.
در این بازدید دکتر روحانی نژاد به اتفاق مدیرکل محترم فناوری اطلاعات، مدیرکل محترم سازمان تنطیم غرب کشور، رئیس هیات مدیره و مدیر پروژه فیبرنوری شرکت آسیاتک و ناظرین پروژه با محوریت سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری از روند اجرایی فیبر نوری در شهرکهای ظفر، مسکن، باغ ابریشم و… بازدید نمود.
دکتر عابدین محمودی مدیر عامل سازمان فاوا شهرداری ضمن تشکر از حضور دکتر روحانی نژاد و هیت همراه و تاکید بر تسریع در عملیات ترمیم و بهره برداری و وضعیت فصلی، بارش نزولات جوی و تبعات احتمالی حفاری هایی در سطح شهر برای این پروزه انجام گرفته است و ضرورت دارد پس از داکت گذاری، ترمیم خیابان و کوچه های حفاری شده، بصورت کامل و صحیح انجام گیرد و نارضایتی همشهریان را به همراه نداشته باشد و همچنین با توجه به تاکیدات شهردار محترم در بالابردن سطح کیفیت و در اجرای پیاده سازی و بهره برداری کامل پروژه براساس برنامه ریزی های پیش بینی شده با شرکت آسیاتک و وزارت ارتباطات، شاهد بهره برداری حداکثری در دور دوم سفرهای ریاست محترم جمهور، مردم نجیب و گرانقدر کرمانشاه از خدمات این زیرساخت در راستای توسعه فضای کسب و کار بهره مند شوند.
دکتر محمودی اظهار امیدواری کرد که با اضافه نمودن اکیپ پیمانکاری و افزایش تیم ترمیم درسطح شهر در آینده نزدیک شاهد به ثمر نشستن کامل این پروژه خواهیم بود که این توسعه زیرساختی با همت و مشارکت و حمایت های اثرگذار شهردار محترم کرمانشاه ، اعضای محترم شورای شهر، استاندار محترم و اداره کل ICT کرمانشاه و همشهریان گرانقدر میسر شده است.
محمودی درادامه اضافه کردن مراتب وتقدیر و تشکر از صبر و حوصله و نکته سنجی و نجابت مردم فهیم شهرم کرمانشاه تشکر می کنم که صبورانه در راستای اجرای این پروژه مهم مساعدت نمودند.
در این بازدید مهندس بیدختی نماینده و عضو هیت مدیره شرکت اسیاتک تعهد بر افزایش تیم ترمیم و لزوم افزایش پیمانکاران وسرعت بخشیدن به این پروژه خبر داد .
دکتر روحانی نژاد نیز خواستار تسریع در اجرای پیاده سازی و بهره برداری پروژه فیبر نوری با توجه به برنامه های تدوین شده در وزارت ارتباطات اشاره نمودند. شرکت آسیاتک نیز تجارب دیگر استان ها و کشورهای دیگر را در پروژه های مشابه باید رعایت گردد تا در روند اجرای پروژه کمترین چالش را داشته باشیم اشاره نمود و در پایان شرکت آسیاتک موظف شد نسبت به ترمیم حفاری های انجام شده با فوریت و ظرفت مدت 20روز اقدام شایسته را انجام دهد.

لینک کوتاه : https://asrekermanshah.ir/?p=24360

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.