افزونه پارسی دیت را نصب کنید
0

۶۳ نفر در معابر درون شهری کرمانشاه براثر تصادفات رانندگی فوت کردند

  • کد خبر : 24391
  • 08 ژانویه 2024 - 22:08
۶۳ نفر در معابر درون شهری کرمانشاه براثر تصادفات رانندگی فوت کردند

عصر کرمانشاه  کرمانشاه- رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه از فوت ۶۳ نفر در معابر درون شهری کرمانشاه براثر تصادفات رانندگی خبر داد. وی افزود: اغلب این تصادفات به علت عبور عرضی عابرین در معابر بزرگراهی و بلوارهای اصلی شهر که اولویت عبور با وسایل نقلیه است و خودروها از سرعت نسبتاً بالایی برخوردارند […]

عصر کرمانشاه  کرمانشاه- رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه از فوت ۶۳ نفر در معابر درون شهری کرمانشاه براثر تصادفات رانندگی خبر داد.
وی افزود: اغلب این تصادفات به علت عبور عرضی عابرین در معابر بزرگراهی و بلوارهای اصلی شهر که اولویت عبور با وسایل نقلیه است و خودروها از سرعت نسبتاً بالایی برخوردارند اتفاق افتاده است.
سرهنگ محمد حیدری اظهار کرد: در ۱۰ ماهه سال جاری تعداد ۶۳ نفر عابر پیاده در معابر درون شهری استان جان خود را از دست داده اند که بیش از ۸۶ درصد آنان در شهر کرمانشاه اتفاق افتاده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه تصریح کرد: بر اساس آئین نامه راهور، قانون مجازات اسلامی و قانون رسیدگی به تخلفات راهور در محل‌هایی که امکانات عبور برای تردد عرضی عابر مانند پل عابر و گذرگاه عابر پیاده وجود دارد، عابرین مکلفند از محل‌های تعیین شده تردد نمایند در غیر این صورت خود عابرین به عنوان مقصر در تصادف سهم التقصیر خواهند گرفت که در سال جاری تعداد هشت نفر عابر به علت فوق به عنوان مقصر در تصادف تشخیص داده شده اند.

منبع مهر

لینک کوتاه : https://asrekermanshah.ir/?p=24391

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.