×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

واکنش رسمی ایران به ترور مستشاران نظامی ایران توسط اسرائیل | پاسخ می دهیم

عصر کرمانشاه  سخنگوی وزارت امور خارجه، اقدام جنایتکارانه و متجاوزانه صبح امروز رژیم صهیونیستی در حمله به منطقه مسکونی المزه دمشق را که به شهادت چهار تن از مستشاران نظامی‌ کشورمان و تعدادی از نیروهای محلی منجر شد، به شدت محکوم کرد.
ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه نقض مکرر حاکمیت و تمامیت سرزمینی سوریه و تشدید حملات متجاوزانه و تحریک آمیز به اهداف مختلف در خاک سوریه توسط رژیم مجرم و کودک‌کُش صهیونیستی را، گویای عجز و درماندگی این رژیم در میدان نبرد و مبارزه با نیروهای مقاومت در غزه و کرانه باختری در بیش از صد روز گذشته و تلاشی مذبوحانه برای گسترش بی ثباتی و ناامنی در منطقه دانست.

کنعانی افزود: شایسته است دولتها، سازمان‌های منطقه‌ای و بین‌المللی از جمله شورای امنیت سازمان ملل متحد، نسبت به اقدامات متجاوزانه، تروریستی و جنایتکارانه رژیم صهیونیستی واکنش صریحی داشته و آن را بطور قاطع محکوم نمایند.

سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: مستشاران نظامی جمهوری اسلامی ایران که به دعوت رسمی دولت سوریه در این کشور حضور دارند، نقش مهمی در کمک به دولت، ارتش و ‌ملت سوریه برای مبارزه با تروریسم و کمک به برقراری صلح، ثبات و امنیت پایدار در این کشور طی سالیان گذشته داشته‌ و همچنان دارند.

کنعانی تصریح نمود: ترور مستشاران نظامی ایران از سوی رژیم صهیونیستی، به روشنی گویای پیوند عمیق و سازمان یافته میان این رژیم تروریستی با گروه‌های مختلف تروریستی و داعشی در منطقه است.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی تاکید کرد: بی‌تردید خون این شهیدان والامقام هدر نخواهد رفت و جمهوری اسلامی ایران علاوه بر پیگیری سیاسی، حقوقی و بین‌المللی این اقدامات متجاوزانه و جنایتکارانه، حق خود را در پاسخ متقابل به تروریسم سازمان یافته رژیم جعلی صهیونیستی در زمان و مکان مقتضی محفوظ می‌داند.

سخنگوی وزارت امور خارجه برای روح بلند این شهیدان والامقام و قهرمانان مبارزه با تروریسم علو درجات نزد خدای سبحان و برای خانواده های گرانقدر آنان صبر و شکیبائی مسئلت نمود.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true