افزونه پارسی دیت را نصب کنید
0

11درصد متوفيان و مصدومان تصادفات برون شهري از عابران پياده هستند

  • کد خبر : 24491
  • 25 ژانویه 2024 - 0:37
11درصد متوفيان و مصدومان تصادفات برون شهري از عابران پياده هستند

عصر کرمانشاه – سرپرست پليس راه استان گفت: از مجموع افراد متوفي و مصدومان تصادفات برون شهري در 10 ماه سپري شده از سال جاري، بيش از 11 درصد آن ها را عابران پياده تشکيل مي دهند. به گزارش خبرگزاري پليس، سرهنگ “عبدالحسين زارع” اظهار داشت: از ابتداي سال جاري تا پايان دي ماه 147 […]

عصر کرمانشاه – سرپرست پليس راه استان گفت: از مجموع افراد متوفي و مصدومان تصادفات برون شهري در 10 ماه سپري شده از سال جاري، بيش از 11 درصد آن ها را عابران پياده تشکيل مي دهند.

به گزارش خبرگزاري پليس، سرهنگ “عبدالحسين زارع” اظهار داشت: از ابتداي سال جاري تا پايان دي ماه 147 فقره تصادف برخورد وسايل نقليه با عابران پياده در استان به وقوع پيوسته که 3.3 درصد اين سوانح منجر به فوت و 7.8 درصد نيز باعث مصدوميت اين افراد شده است.

وي ادامه داد: در راه هايي كه براي عبور عابران پياده علائم، تجهيزات و مسيرهاي ويژه اختصاص داده شده است عابران مكلفند هنگام عبور از عرض يا طول سواره رو با توجه به علايم از نقاط خط كشي شده، گذرگاه هاي غير همسطح و مسيرهاي ويژه استفاده نمايند.

سرهنگ زارع خاطرنشان کرد: اگر عابران به تكليف مذكور عمل ننمايند، درصورت تصادف با وسيله نقليه، راننده مشروط به اين كه كليه مقررات را رعايت نموده باشد و قادر به كنترل وسيله نقليه و جلوگيري از تصادف يا ايجاد خسارت مادي و بدني نباشد مسئوليتي نخواهد داشت.

سرپرست پليس راه استان يادآوري کرد: عابران پياده هنگام عبور از عرض و يا طول جاده از محل هاي مشخص شده يا مکان هاي داراي امکانات عبور استفاده نمايند و در صورت فقدان اين امکانات با احتياط و بدون عجله از جاده عبور نموده و در شب ها براي بهتر ديده شدن لباس هاي رنگ روشن بپوشند

لینک کوتاه : https://asrekermanshah.ir/?p=24491

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.